Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących w działach operacyjnych, administracyjnych, handlowych, jako wsparcie sprzedaży, w back office.

  • Efekty uczenia się:
  1. Wiedza dotycząca znaczenia pierwszego kontaktu w pracy z klientem
  2. Znajomość zasad skutecznej komunikacji werbalnej – umiejętność aktywnego słuchania i zadawania pytań
  3. Znajomość zasad skutecznej komunikacji pozawerbanej – wiedza na temat roli mowy ciała w procesie profesjonalnej obsługi klienta
  4. Wiedza dotycząca barier komunikacyjnych oraz sposobów ich przezwyciężania
  5. Wiedza dotycząca standardów obsługi klienta w bezpośredniej pracy z klientem
  6. Umiejętność profesjonalnego prowadzenia rozmów telefonicznych (znajomość zasad odbierania, zawieszania i przełączania rozmów telefonicznych)
  7. Znajomość zasad skutecznej komunikacji mailowej
  8. Znajomość typologii klienta oraz umiejętne wykorzystanie stylu komunikacji do poszczególnych typów klientów
  9. Umiejętność rozpoznawania i zaspokajanie potrzeb klientów jako sposób na budowanie pozytywnych, długofalowych relacji
  10. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientem
  11. Radzenie sobie ze stresem i umiejętność zarządzania własnymi emocjami
  12. Zdolność asertywnego budowania relacji biznesowych
  13. Umiejętności analizy przyczyn konfliktu i poszukiwanie rozwiązań
  14. Otwartość na potrzeby i oczekiwania klienta
  15. Stosowanie języka korzyści jako narzędzia pracy z klientem

Harmonogram

Specjalista ds. obsługi klienta

8.30 - 15.00
6.09.2021
Sprawy organizacyjne Wprowadzenie w tematykę spotkań Zapoznanie się z materiałem, omówienie istoty pracy specjalisty ds. obsługi klienta Kompetencje, zakres obowiązków, wady i zalety Zagrożenia związane wykonywaniem zawodu
8.30 - 15.00
7.09.2021
Bezpieczeństwo i higiena pracy, Obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie BHP Ergonomia stanowiska pracy Pomoc przedmedyczna
8.30 - 15.00
8.09.2021
Standardy obsługi klienta Customer Service Idealny pracownik działu obsługi klienta Posprzedażowa obsługa klienta
8.30 - 15.00
9.09.2021
Typologia klientów Tzw. trudny klient( nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje), jak sobie radzić Tajemniczy klient, klientocentryzm
8.30 - 15.00
10.09.2021
Zasady kontaktu z klientem Obsługa klienta w sektorze prywatnym Obsługa klienta w urzędzie
8.30 - 15.00
13.09.2021
Zarządzanie czasem w organizacji Narzędzia i metody związane z planowaniem czasu pracy Narzędzia usprawniające pracę
8.30 - 15.00
14.09.2021
Asertywność Asertywność w obsłudze klienta – 4 kroki Pameli Butler Stres Jak obniżyć stres Wypalenie zawodowe
8.30 - 15.00
15.09.2021
Nawiązanie stosunku pracy (podstawy prawne, zasady, strony i istota stosunku pracy) Umowy Przyjęcie pracownika do pracy (dokumenty, badania, szkolenia) Dokumentacja pracownicza
8.30 - 15.00
16.09.2021
Wynagrodzenie za pracę i zasady jego ustalania Czas pracy i jego ewidencja
8.30 - 15.00
17.09.2021
Urlopy (rodzaje, uprawnienia, metody wyliczenia)– wypoczynkowy, rodzicielski, macierzyński, ojcowski, wychowawczy) Zwolnienia lekarskie
8.30 - 15.00
20.09.2021
Ochrona stosunku pracy przed zwolnieniem Zwolnienia grupowe Wypowiedzenie stosunku pracy Wygaśnięcie umowy o pracę Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę Świadectwo pracy
8.30 - 15.00
21.09.2021
Komunikacja(werbalna, niewerbalna) Aktywne słuchanie Bariery komunikacyjne Typy osobowości Typy temperamentu
8.30 - 15.00
22.09.2021
Idealny kierownik Style kierowania Zarządzanie konfliktem
8.30 - 15.00
23.09.2021
Ogłoszenie o pracę CV - prawidłowa redakcja, istotne informacje i błędy Analiza SWOT List motywacyjny Zasady oraz formy pisania email do przyszłego pracodawcy
8.30 - 15.00
24.09.2021
Ochrona danych osobowych Mobbing Kary Powtórzenie materiału

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content