Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ
- Cel edukacyjny:
Sprzedawca z Obsługą Kasy Fiskalnej – potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących w handlu, działach handlowych, sprzedażowych, operacyjnych.
- Efekty uczenia się:
- Znajomość specyfiki pracy na stanowisku Sprzedawca z Obsługą Kasy Fiskalnej
- Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu
- Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich
- Znajomość procesu zakupu
- Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców
- Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej, znajomość praw perswazji
- Znajomość etapów w procesie sprzedaży, w tym również głównych czynników dokonywania zakupów przez konsumentów
- Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży, prowadzenia spotkania biznesowego i handlowego
- Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji
- Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży
- Znajomość stylów negocjowania kontraktu handlowego
- Wiedza na temat cech skutecznego sprzedawcy
- Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących obowiązku posiadania kas fiskalnych oraz kar za jego nieprzestrzeganie
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
Harmonogram
Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
- 8.30 - 15.00
- 7.01.2021
- Powitanie uczestników i omówienie specyfiki pracy sprzedawcy i zasad podczas szkolenia Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Pierwsza pomoc przedmedyczna Rodo Etyka pracy w zawodzie sprzedawca
- 8.30 - 15.00
- 8.01.2021
- Sprzedawca –specyfika pracy- zakres obowiązków sprzedawcy/handlowca Analiza SWOT Organizacja pracy oraz planowanie Prawa i obowiązki pracodawcy Cechy idealnego handlowca Dlaczego tracimy klientów? Co to jest profesjonalna obsługa klienta?
- 8.30 - 15.00
- 11.01.2021
- Marketing, konsumpcja Konsument – etapy konsumpcji ( koncepcja 4P/5P zastosowanie ) Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do pracy Oferta handlowa Oferta a oferta handlowa w przepisach polskiego prawa Oferta handlowa a termin zawarcia umowy Zaproszenie do zawarcia umowy a oferta handlowa
- 8.30 - 15.00
- 12.01.2021
- Model AIDA Pojęcie i istota komunikacji interpersonalnej: Komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna Typy osobowości Bariery komunikacyjne
- 8.30 - 15.00
- 13.01.2021
- Standardy obsługi klienta Pozyskiwanie klientów – metody pozyskiwania Wzbudzenie zaufania Analiza potrzeb Propozycje i możliwości rozwiązania problemów Potwierdzenie i zamknięcie Kontakt posprzedażowy Proces sprzedaży podsumowanie
- 8.30 - 15.00
- 14.01.2021
- Negocjacje. Style negocjowania kontraktu handlowego Trudne sytuacje w obsłudze klienta „Lejek sprzedaży” Reguła Pareto Reakcja na „Nie” Zastrzeżenia
- 8.30 - 15.00
- 15.01.2021
- Internet jako narzędzie usprawniające zdobywanie wiedzy na temat produktów Jak założyć sklep internetowy? Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego? Co nie powinno znaleźć się w regulaminie? Wzory dokumentów wykorzystywanych w kontakcie z klientem. Obowiązki informacyjne względem konsumenta na przykładzie sklepu internetowego
- 8.30 - 15.00
- 18.01.2021
- Pojęcie i zakres towaroznawstwa Towaroznawstwo – miara jakości Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów Znakowanie towarów kodem kreskowym Regulacje prawne w zakresie znakowania wyrobów Znakowanie ekologiczne i społeczne Technologia RFID
- 8.30 - 15.00
- 19.01.2021
- Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskie Bariery w handlu towarami Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie Organizacja pracy w sklepie Reklamacja - zwroty towarów - prawa konsumenta
- 8.30 - 15.00
- 20.01.2021
- Metody badania satysfakcji klienta Informacja i jej przepływ w firmie. Dlaczego to takie ważne Zarządzanie czasem pracy Inwentura Dokumenty magazynowe/dokumenty związane ze sprzedażą, wydawaniem oraz obiegiem towarów i materiałów
- 8.30 - 15.00
- 21.01.2021
- Tajemnica służbowa Korespondencja seryjna Redagowanie pism Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny
- 8.30 - 15.00
- 22.01.2021
- Mobbing w pracy Konflikt Zarządzanie konfliktem w pracy
- 8.30 - 15.00
- 25.01.2021
- 7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Podstawy pracy z komputerem Audyt wewnętrzny Archiwizacja dokumentacji Mapowanie procesów sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 26.01.2021
- CV – sprzedawca Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę / handlowca Charakterystyczne pytania, które padają na rozmowie o pracę sprzedawcy
- 8.30 - 15.00
- 27.01.2021
- Powtórzenie całości materiału z zakresu sprzedawcy Przygotowanie do egzaminu
Najnowsze komentarze