Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej

Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny:

Sprzedawca z Obsługą Kasy Fiskalnej – potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących w handlu, działach handlowych, sprzedażowych, operacyjnych.

  • Efekty uczenia się:
  1. Znajomość specyfiki pracy na stanowisku Sprzedawca z Obsługą Kasy Fiskalnej
  2. Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu
  3. Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich
  4. Znajomość procesu zakupu
  5. Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców
  6. Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej, znajomość praw perswazji
  7. Znajomość etapów w procesie sprzedaży, w tym również głównych czynników  dokonywania zakupów przez konsumentów
  8. Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży, prowadzenia spotkania biznesowego i handlowego
  9. Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji
  10. Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży
  11. Znajomość stylów negocjowania kontraktu handlowego
  12. Wiedza na temat cech skutecznego sprzedawcy
  13. Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
  14. Znajomość przepisów prawnych dotyczących obowiązku posiadania kas fiskalnych oraz kar za jego nieprzestrzeganie
  15. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
  16. Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy

Harmonogram

Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej

8.30 - 15.00
7.01.2021
Powitanie uczestników i omówienie specyfiki pracy sprzedawcy i zasad podczas szkolenia Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Pierwsza pomoc przedmedyczna Rodo Etyka pracy w zawodzie sprzedawca
8.30 - 15.00
8.01.2021
Sprzedawca –specyfika pracy- zakres obowiązków sprzedawcy/handlowca Analiza SWOT Organizacja pracy oraz planowanie Prawa i obowiązki pracodawcy Cechy idealnego handlowca Dlaczego tracimy klientów? Co to jest profesjonalna obsługa klienta?
8.30 - 15.00
11.01.2021
Marketing, konsumpcja Konsument – etapy konsumpcji ( koncepcja 4P/5P zastosowanie ) Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do pracy Oferta handlowa Oferta a oferta handlowa w przepisach polskiego prawa Oferta handlowa a termin zawarcia umowy Zaproszenie do zawarcia umowy a oferta handlowa
8.30 - 15.00
12.01.2021
Model AIDA Pojęcie i istota komunikacji interpersonalnej: Komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna Typy osobowości Bariery komunikacyjne
8.30 - 15.00
13.01.2021
Standardy obsługi klienta Pozyskiwanie klientów – metody pozyskiwania Wzbudzenie zaufania Analiza potrzeb Propozycje i możliwości rozwiązania problemów Potwierdzenie i zamknięcie Kontakt posprzedażowy Proces sprzedaży podsumowanie
8.30 - 15.00
14.01.2021
Negocjacje. Style negocjowania kontraktu handlowego Trudne sytuacje w obsłudze klienta „Lejek sprzedaży” Reguła Pareto Reakcja na „Nie” Zastrzeżenia
8.30 - 15.00
15.01.2021
Internet jako narzędzie usprawniające zdobywanie wiedzy na temat produktów Jak założyć sklep internetowy? Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego? Co nie powinno znaleźć się w regulaminie? Wzory dokumentów wykorzystywanych w kontakcie z klientem. Obowiązki informacyjne względem konsumenta na przykładzie sklepu internetowego
8.30 - 15.00
18.01.2021
Pojęcie i zakres towaroznawstwa Towaroznawstwo – miara jakości Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów Znakowanie towarów kodem kreskowym Regulacje prawne w zakresie znakowania wyrobów Znakowanie ekologiczne i społeczne Technologia RFID
8.30 - 15.00
19.01.2021
Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskie Bariery w handlu towarami Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie Organizacja pracy w sklepie Reklamacja - zwroty towarów - prawa konsumenta
8.30 - 15.00
20.01.2021
Metody badania satysfakcji klienta Informacja i jej przepływ w firmie. Dlaczego to takie ważne Zarządzanie czasem pracy Inwentura Dokumenty magazynowe/dokumenty związane ze sprzedażą, wydawaniem oraz obiegiem towarów i materiałów
8.30 - 15.00
21.01.2021
Tajemnica służbowa Korespondencja seryjna Redagowanie pism Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny
8.30 - 15.00
22.01.2021
Mobbing w pracy Konflikt Zarządzanie konfliktem w pracy
8.30 - 15.00
25.01.2021
7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Podstawy pracy z komputerem Audyt wewnętrzny Archiwizacja dokumentacji Mapowanie procesów sprzedaży
8.30 - 15.00
26.01.2021
CV – sprzedawca Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę / handlowca Charakterystyczne pytania, które padają na rozmowie o pracę sprzedawcy
8.30 - 15.00
27.01.2021
Powtórzenie całości materiału z zakresu sprzedawcy Przygotowanie do egzaminu

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content