Sprzedawca magazynier z obsługą kasy fiskalnej
Sprzedawca magazynier z obsługą kasy fiskalnej
23.08-12.09.2022
Link do szkolenia: TUTAJ
Efekty uczenia się:
- Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu
- Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich
- Znajomość procesu zakupu
- Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców
- Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej, znajomość praw perswazji
- Znajomość etapów w procesie sprzedaży, w tym również głównych czynników dokonywania zakupów przez konsumentów
- Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży
- Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji
- Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży
- Wiedza na temat cech skutecznego sprzedawcy
- Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
- Umiejętności analityczne – dot. warunków dostawy, cen
- Wiedza dotycząca zasad transportu, w zależności od rodzaju towaru
- Wiedza dotycząca zasad magazynowania towarów
- Umiejętne gospodarowanie zapasami magazynowymi
- Umiejętność tworzenia i znajomość dokumentacji magazynowej
- Wiedza na temat funkcjonowania i struktury organizacyjnej magazynu
Harmonogram
Sprzedawca magazynier z obsługą kasy fiskalnej
- 8.30 - 15.00
- 23.08.2022
- 1. Zapoznanie się z uczestnikami szkolenia i przedstawienie zasad na nim panujących 2. Definicja sprzedawcy magazyniera z obsługą kasy fiskalnej oraz specyfika jego pracy (Analiza SWOT w odniesieniu do cech sprzedawcy, magazyniera ) 3. Etyka w zawodzie sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej 4. Organizacja pracy sprzedawcy, magazyniera w przestrzeni biurowo magazynowej.
- 8.30 - 15.00
- 24.08.2022
- 1. Zapoznanie się z pojęciami sprzedaży oraz magazynowania towarów 2. Omówienie zasad PHP panujący w biurze i magazynie 3. Znaczenie Rozporządzenia RODO w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej. 4. Kanały komunikacji i sposoby jej wykorzystania w organizacji przez sprzedawcę, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej.
- 8.30 - 15.00
- 25.08.2022
- 1. Klasyfikacja dokumentów magazynowych (np. Pz, Wz, Pw, Rw) i sprzedażowych (FV, rachunki it.) 2. Rodzaje dokumentów w podziale na dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne 3. Systemy obiegu informacji wspomagające procesy sprzedażowe i magazynowe.
- 8.30 - 15.00
- 26.08.2022
- 1. Etapy sprzedaży i ich charakterystyka (dialogi- ćwiczenia praktyczne) 2. Metody i techniki sprzedażowe 2. Wyposażenie magazynowe i odpowiedzialność za powierzone mienie. 3. Zasady ewidencji towarów
- 8.30 - 15.00
- 29.08.2022
- 1. Podstawowe czynniki wpływające na zmianę jakości produktów w czasie przechowywania. 2. Wydajność i koszty magazynowania. 3. Funkcje i rodzaje magazynów w systemach logistycznych
- 8.30 - 15.00
- 30.08.2022
- 1.Zadanie logistyczne dla magazynu. 2. Inwentaryzacja czym jest i na czym polega w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługa kasy fiskalnej 3. Archiwizowanie dokumentów sprzedażowych i magazynowych procedury i sposoby realizacji.
- 8.30 - 15.00
- 31.08.2022
- 1. Układy funkcjonalno-przestrzenne dla magazynów. 2. Sposoby składowania i układy transportowe w magazynach. 3. Zasady przyjmowania, magazynowania i wydawania produktów 4. Technologia RFID wykorzystywana w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej jako narzędzie ułatwiające pracę.
- 8.30 - 15.00
- 01.09.2022
- 1. Marketing i jego rodzaje( Marketing Mix - narzędzia marketingu mix). w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej 2.Funkcje marketingu oraz narzędzia jakimi się posługuje firma tworząc strategie marketingowe. 3. Określenie profilu konsumenta oraz definicja konsumenta. 4. Etapy konsumpcji i ich zastosowanie w relacji z klientem podczas sprzedaży oraz wydawania towaru z magazynu.
- 8.30 - 15.00
- 02.09.2022
- 1. Rodzaje klientów i ich charakterystyka w podziale na łatwych i trudnych w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługa kasy fiskalnej 2. Prawa konsumenta według kodeksu pracy (praca własna test wiedzy prawach konsumenta). 3. Reklamacja i gwarancja czym są i na czym polegają. 4. Metody pozyskiwania nowych klientów oraz sposoby na zatrzymanie klientów współpracujących z nami.
- 8.30 - 15.00
- 05.09.2022
- 1. Rodzaje dokumentów w pracy sprzedawcy obsługującego kasę fiskalną (w tym dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny) 2. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem. 3. Branding marki czym jest i do czego można go wykorzystać w sprzedaży. 4. Public Relations czym się zajmuje i na czym polega.
- 8.30 - 15.00
- 06.09.2022
- 1. Metody i techniki stosowane w negocjacjach. 2. Etapy negocjowania kontraktu handlowego ( jak osiągnąć porozumienie ). 3. Manipulacja i perswazja czym są i jak ich mądrze używać w negocjacjach.
- 8.30 - 15.00
- 07.09.2022
- 1. Konflikt w organizacji czym jest i na czym polega 2. Zarządzania konfliktem w organizacji i sposoby radzenia sobie z nim 3. Mobbing w pracy i procedury postępowania wobec tego zjawiska stosowane przez pracodawcę.
- 8.30 - 15.00
- 08.09.2022
- 1. Metody i techniki zarządzania czasem w pracy sprzedawcy magazyniera z obsługa kasy fiskalnej. 2. Narzędzia usprawniające pracę w biurze w tym nowoczesne aplikacje i programy do zarządzania sobą w czasie 3.Stres w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej oraz jego przyczyny objawy i skutki. (Test na poziom stresu).
- 8.30 - 15.00
- 09.09.2022
- 1. Poznanie zasad współczesnego rynku w kontekście poszukiwania pracy w zawodzie sprzedawcy magazyniera z obsługa kasy fiskalnej 2. Autoprezentacja czym jest i jak powinna wyglądać (ćwiczenia praktyczne z uczestnikami). 3. Jak dobrze redagować CV i list motywacyjny do pracodawcy (co zastosować a czego unikać, praktyczne porady i metody sporządzania wyżej wymienionych dokumentów)
- 8.30 - 15.00
- 12.09.2022
- 1. Rola szkoleń w kształtowaniu kwalifikacji dobrego sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej 2. Ocenianie pracowników jako narzędzie pomagające w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych 3. Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć poznanych na szkoleniu – przygotowanie do egzaminu.
Najnowsze komentarze