Sprzedawca magazynier z obsługą kasy fiskalnej

Sprzedawca magazynier z obsługą kasy fiskalnej

23.08-12.09.2022

Link do szkolenia: TUTAJ

Efekty uczenia się:

  • Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu
  • Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich
  • Znajomość procesu zakupu
  • Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców
  • Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej, znajomość praw perswazji
  • Znajomość etapów w procesie sprzedaży, w tym również głównych czynników dokonywania zakupów przez konsumentów
  • Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży
  • Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji
  • Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży
  • Wiedza na temat cech skutecznego sprzedawcy
  • Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
  • Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
  • Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
  • Umiejętności analityczne – dot. warunków dostawy, cen
  • Wiedza dotycząca zasad transportu, w zależności od rodzaju towaru
  • Wiedza dotycząca zasad magazynowania towarów
  • Umiejętne gospodarowanie zapasami magazynowymi
  • Umiejętność tworzenia i znajomość dokumentacji magazynowej
  • Wiedza na temat funkcjonowania i struktury organizacyjnej magazynu

Harmonogram

Sprzedawca magazynier z obsługą kasy fiskalnej

8.30 - 15.00
23.08.2022
1. Zapoznanie się z uczestnikami szkolenia i przedstawienie zasad na nim panujących 2. Definicja sprzedawcy magazyniera z obsługą kasy fiskalnej oraz specyfika jego pracy (Analiza SWOT w odniesieniu do cech sprzedawcy, magazyniera ) 3. Etyka w zawodzie sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej 4. Organizacja pracy sprzedawcy, magazyniera w przestrzeni biurowo magazynowej.
8.30 - 15.00
24.08.2022
1. Zapoznanie się z pojęciami sprzedaży oraz magazynowania towarów 2. Omówienie zasad PHP panujący w biurze i magazynie 3. Znaczenie Rozporządzenia RODO w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej. 4. Kanały komunikacji i sposoby jej wykorzystania w organizacji przez sprzedawcę, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej.
8.30 - 15.00
25.08.2022
1. Klasyfikacja dokumentów magazynowych (np. Pz, Wz, Pw, Rw) i sprzedażowych (FV, rachunki it.) 2. Rodzaje dokumentów w podziale na dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne 3. Systemy obiegu informacji wspomagające procesy sprzedażowe i magazynowe.
8.30 - 15.00
26.08.2022
1. Etapy sprzedaży i ich charakterystyka (dialogi- ćwiczenia praktyczne) 2. Metody i techniki sprzedażowe 2. Wyposażenie magazynowe i odpowiedzialność za powierzone mienie. 3. Zasady ewidencji towarów
8.30 - 15.00
29.08.2022
1. Podstawowe czynniki wpływające na zmianę jakości produktów w czasie przechowywania. 2. Wydajność i koszty magazynowania. 3. Funkcje i rodzaje magazynów w systemach logistycznych
8.30 - 15.00
30.08.2022
1.Zadanie logistyczne dla magazynu. 2. Inwentaryzacja czym jest i na czym polega w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługa kasy fiskalnej 3. Archiwizowanie dokumentów sprzedażowych i magazynowych procedury i sposoby realizacji.
8.30 - 15.00
31.08.2022
1. Układy funkcjonalno-przestrzenne dla magazynów. 2. Sposoby składowania i układy transportowe w magazynach. 3. Zasady przyjmowania, magazynowania i wydawania produktów 4. Technologia RFID wykorzystywana w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej jako narzędzie ułatwiające pracę.
8.30 - 15.00
01.09.2022
1. Marketing i jego rodzaje( Marketing Mix - narzędzia marketingu mix). w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej 2.Funkcje marketingu oraz narzędzia jakimi się posługuje firma tworząc strategie marketingowe. 3. Określenie profilu konsumenta oraz definicja konsumenta. 4. Etapy konsumpcji i ich zastosowanie w relacji z klientem podczas sprzedaży oraz wydawania towaru z magazynu.
8.30 - 15.00
02.09.2022
1. Rodzaje klientów i ich charakterystyka w podziale na łatwych i trudnych w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługa kasy fiskalnej 2. Prawa konsumenta według kodeksu pracy (praca własna test wiedzy prawach konsumenta). 3. Reklamacja i gwarancja czym są i na czym polegają. 4. Metody pozyskiwania nowych klientów oraz sposoby na zatrzymanie klientów współpracujących z nami.
8.30 - 15.00
05.09.2022
1. Rodzaje dokumentów w pracy sprzedawcy obsługującego kasę fiskalną (w tym dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny) 2. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem. 3. Branding marki czym jest i do czego można go wykorzystać w sprzedaży. 4. Public Relations czym się zajmuje i na czym polega.
8.30 - 15.00
06.09.2022
1. Metody i techniki stosowane w negocjacjach. 2. Etapy negocjowania kontraktu handlowego ( jak osiągnąć porozumienie ). 3. Manipulacja i perswazja czym są i jak ich mądrze używać w negocjacjach.
8.30 - 15.00
07.09.2022
1. Konflikt w organizacji czym jest i na czym polega 2. Zarządzania konfliktem w organizacji i sposoby radzenia sobie z nim 3. Mobbing w pracy i procedury postępowania wobec tego zjawiska stosowane przez pracodawcę.
8.30 - 15.00
08.09.2022
1. Metody i techniki zarządzania czasem w pracy sprzedawcy magazyniera z obsługa kasy fiskalnej. 2. Narzędzia usprawniające pracę w biurze w tym nowoczesne aplikacje i programy do zarządzania sobą w czasie 3.Stres w pracy sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej oraz jego przyczyny objawy i skutki. (Test na poziom stresu).
8.30 - 15.00
09.09.2022
1. Poznanie zasad współczesnego rynku w kontekście poszukiwania pracy w zawodzie sprzedawcy magazyniera z obsługa kasy fiskalnej 2. Autoprezentacja czym jest i jak powinna wyglądać (ćwiczenia praktyczne z uczestnikami). 3. Jak dobrze redagować CV i list motywacyjny do pracodawcy (co zastosować a czego unikać, praktyczne porady i metody sporządzania wyżej wymienionych dokumentów)
8.30 - 15.00
12.09.2022
1. Rola szkoleń w kształtowaniu kwalifikacji dobrego sprzedawcy, magazyniera z obsługą kasy fiskalnej 2. Ocenianie pracowników jako narzędzie pomagające w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych 3. Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć poznanych na szkoleniu – przygotowanie do egzaminu.

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content