Specjalista ds. sprzedaży

Specjalista ds. sprzedaży

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny: Specjalista ds. sprzedaży pomaga nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje dla osób chcących pracować w sklepach, handlu oraz w branży sprzedażowej również internetowej.
  • Efekty uczenia się:
  1. Znajomość BHP i RODO
  2. Wiedza z zakresu etyki pracy
  3. Dobra organizacja pracy – zarządzane sobą w czasie
  4. Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  5. Znajomość podstaw marketingu i procesu konsumpcji
  6. Znajomość barier komunikacyjnych
  7. Umiejętność pozyskiwania klienta
  8. Wiedza z zakresu negocjowania kontraktów handlowych
  9. Internet jak go wykorzystać w sprzedaży
  10. Wiedza o procesie reklamacji
  11. Umiejętność badania satysfakcji klienta
  12. Znajomość z zakresu tajemnicy służbowej
  13. Umiejętność zarządzania konfliktem w pracy
  14. Wiedza o rodzajach kas fiskalnych
  15. Znajomość raportów fiskalnych i paragonu fiskalnego

Harmonogram

Specjalista ds. sprzedaży

8.30 - 15.00
07.03.2022
Powitanie uczestników i omówienie specyfiki pracy sprzedawcy i zasad podczas szkolenia Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Pierwsza pomoc przedmedyczna Rodo
8.30 - 15.00
08.03.2022
Etyka pracy w zawodzie sprzedawca Sprzedawca –specyfika pracy- zakres obowiązków sprzedawcy/handlowca Analiza SWOT Prawa i obowiązki pracodawcy Cechy idealnego handlowca Dlaczego tracimy klientów? Co to jest profesjonalna obsługa klienta?
8.30 - 15.00
09.03.2022
Marketing, konsumpcja Konsument – etapy konsumpcji ( koncepcja 4P/5P zastosowanie ) Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do pracy Oferta handlowa Oferta a oferta handlowa w przepisach polskiego prawa Oferta handlowa a termin zawarcia umowy
8.30 - 15.00
10.03.2022
Model AIDA Pojęcie i istota komunikacji interpersonalnej: Komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna Typy osobowości Bariery komunikacyjne
8.30 - 15.00
11.03.2022
Standardy obsługi klienta Pozyskiwanie klientów – metody pozyskiwania Wzbudzenie zaufania Analiza potrzeb Propozycje i możliwości rozwiązania problemów Potwierdzenie i zamknięcie Kontakt posprzedażowy Proces sprzedaży podsumowanie
8.30 - 15.00
14.03.2022
Negocjacje. Style negocjowania kontraktu handlowego Trudne sytuacje w obsłudze klienta Reguła Pareto Reakcja na „Nie” zastrzeżenia
8.30 - 15.00
15.03.2022
Internet jako narzędzie usprawniające zdobywanie wiedzy na temat produktów Jak założyć sklep internetowy? Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego? Co nie powinno znaleźć się w regulaminie? Obowiązki informacyjne względem konsumenta na przykładzie sklepu internetowego
8.30 - 15.00
16.03.2022
Pojęcie i zakres towaroznawstwa Towaroznawstwo – miara jakości Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów Znakowanie towarów kodem kreskowym Regulacje prawne w zakresie znakowania wyrobów Znakowanie ekologiczne i społeczne Technologia RFID
8.30 - 15.00
17.03.2022
Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskie Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie Organizacja pracy w sklepie Reklamacja - zwroty towarów - prawa konsumenta
8.30 - 15.00
18.03.2022
Metody badania satysfakcji klienta Informacja i jej przepływ w firmie. Dlaczego to takie ważne Zarządzanie czasem pracy Inwentura Dokumenty magazynowe/dokumenty związane ze sprzedażą, wydawaniem oraz obiegiem towarów i materiałów
8.30 - 15.00
21.03.2022
Tajemnica służbowa Redagowanie pism Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny
8.30 - 15.00
22.03.2022
Mobbing w pracy Konflikt Zarządzanie konfliktem w pracy
8.30 - 15.00
23.03.2022
7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Podstawy pracy z komputerem Audyt wewnętrzny Archiwizacja dokumentacji
8.30 - 15.00
24.03.2022
CV – sprzedawca Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę / handlowca Charakterystyczne pytania, które padają na rozmowie o pracę sprzedawcy
8.30 - 15.00
25.03.2022
Powtórzenie całości materiału z zakresu sprzedawcy Przygotowanie do egzaminu

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content