Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ
- Cel edukacyjny:Specjalista ds. sprzedaży pomaga nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje dla osób chcących pracować w sklepach, handlu oraz w branży sprzedażowej również internetowej.
- Efekty uczenia się:
- Znajomość BHP i RODO
- Wiedza z zakresu etyki pracy
- Dobra organizacja pracy – zarządzane sobą w czasie
- Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- Znajomość podstaw marketingu i procesu konsumpcji
- Znajomość barier komunikacyjnych
- Umiejętność pozyskiwania klienta
- Wiedza z zakresu negocjowania kontraktów handlowych
- Internet jak go wykorzystać w sprzedaży
- Wiedza o procesie reklamacji
- Umiejętność badania satysfakcji klienta
- Znajomość z zakresu tajemnicy służbowej
- Umiejętność zarządzania konfliktem w pracy
- Wiedza o rodzajach kas fiskalnych
- Znajomość raportów fiskalnych i paragonu fiskalnego
Harmonogram
Specjalista ds. sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 19.04.2021
- Powitanie uczestników i omówienie specyfiki pracy sprzedawcy i zasad podczas szkolenia Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Pierwsza pomoc przedmedyczna Rodo
- 8.30 - 15.00
- 20.04.2021
- Etyka pracy w zawodzie sprzedawca Sprzedawca –specyfika pracy- zakres obowiązków sprzedawcy/handlowca Analiza SWOT Prawa i obowiązki pracodawcy Cechy idealnego handlowca Dlaczego tracimy klientów? Co to jest profesjonalna obsługa klienta?
- 8.30 - 15.00
- 21.04.2021
- Marketing, konsumpcja Konsument – etapy konsumpcji ( koncepcja 4P/5P zastosowanie ) Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do pracy Oferta handlowa Oferta a oferta handlowa w przepisach polskiego prawa Oferta handlowa a termin zawarcia umowy
- 8.30 - 15.00
- 22.04.2021
- Model AIDA Pojęcie i istota komunikacji interpersonalnej: Komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna Typy osobowości Bariery komunikacyjne
- 8.30 - 15.00
- 23.04.2021
- Standardy obsługi klienta Pozyskiwanie klientów – metody pozyskiwania Wzbudzenie zaufania Analiza potrzeb Propozycje i możliwości rozwiązania problemów Potwierdzenie i zamknięcie Kontakt posprzedażowy Proces sprzedaży podsumowanie
- 8.30 - 15.00
- 26.04.2021
- Negocjacje. Style negocjowania kontraktu handlowego Trudne sytuacje w obsłudze klienta Reguła Pareto Reakcja na „Nie” zastrzeżenia
- 8.30 - 15.00
- 27.04.2021
- Internet jako narzędzie usprawniające zdobywanie wiedzy na temat produktów Jak założyć sklep internetowy? Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego? Co nie powinno znaleźć się w regulaminie? Obowiązki informacyjne względem konsumenta na przykładzie sklepu internetowego
- 8.30 - 15.00
- 28.04.2021
- Pojęcie i zakres towaroznawstwa Towaroznawstwo – miara jakości Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów Znakowanie towarów kodem kreskowym Regulacje prawne w zakresie znakowania wyrobów Znakowanie ekologiczne i społeczne Technologia RFID
- 8.30 - 15.00
- 29.04.2021
- Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskie Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie Organizacja pracy w sklepie Reklamacja - zwroty towarów - prawa konsumenta
- 8.30 - 15.00
- 30.04.021
- Metody badania satysfakcji klienta Informacja i jej przepływ w firmie. Dlaczego to takie ważne Zarządzanie czasem pracy Inwentura Dokumenty magazynowe/dokumenty związane ze sprzedażą, wydawaniem oraz obiegiem towarów i materiałów
- 8.30 - 15.00
- 4.05.2021
- Tajemnica służbowa Redagowanie pism Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny
- 8.30 - 15.00
- 5.05.2021
- Mobbing w pracy Konflikt Zarządzanie konfliktem w pracy
- 8.30 - 15.00
- 6.05.2021
- 7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Podstawy pracy z komputerem Audyt wewnętrzny Archiwizacja dokumentacji
- 8.30 - 15.00
- 7.05.2021
- CV – sprzedawca Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę / handlowca Charakterystyczne pytania, które padają na rozmowie o pracę sprzedawcy
- 8.30 - 15.00
- 10.05.2021
- Powtórzenie całości materiału z zakresu sprzedawcy Przygotowanie do egzaminu
Najnowsze komentarze