Pracownik sprzedaży internetowej

Pracownik sprzedaży internetowej

LINK DO SZKOLENIA ON LINE: TUTAJ

 

  • Cel edukacyjny

Zdobycie przez uczestników wiedzy na temat prowadzenia i zarządzania sklepem internetowym. Poznaniu różnego rodzaju form nowoczesnej sprzedaży wykorzystującej narzędzia e- commerce. Uczestnicy dzięki szkoleniu nabędą  umiejętności i kompetencje związane z technikami i metodami sprzedaży oraz komunikacji z klientem internetowymi, jak i klientem tradycyjnych sklepów stacjonarnych. Zdobytą wiedzę podczas szkolenia uczestnicy będą mogli wykorzystać zarówno w prowadzeniu własnej działalności w Internecie jak i podczas pracy w działach sprzedaży i IT.

  • Efekty uczenia się
  1. Umiejętność organizacji pracy na stanowisku samodzielnego przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy.
  2. Podstawowa wiedza z zakresu technik oraz metod sprzedaży internetowej i stacjonarnej.
  3. Znajomość dokumentacji związanej z procesem zakładania oraz prowadzenia sklepu internetowego.
  4. Umiejętności negocjowania podczas sprzedaży.
  5. Znajomość dokumentacji i procedur związanych z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych RODO.
  6. Znajomość przepisów dotyczących reklamacji i zwrotu towarów.
  7. Wiedza z zakresu nowoczesnych modeli sprzedaży oraz Social Media wykorzystywanych w handlu elektronicznym
  8. Znajomość nowoczesnych form marketingu internetowego.

Harmonogram

Pracownik sprzedaży internetowej

8.30 - 15.00
Dzień 1
Omówienie definicji sprzedawcy stacjonarnego i sprzedawcy internetowego, Specyfika pracy sprzedawcy internetowego oraz zakres jego obowiązków, BHP Korzystania z Internetu, Przepisy RODO w sprzedaży Internetowej i stacjonarnej.
8.30 - 15.00
Dzień 2
Sposoby funkcjonowania sprzedaży w Internecie, Sprzedaż hybrydowa czym jest, Korzyści dokonywania zakupów przez Internet, Internet a inne kanały dystrybucji
8.30 - 15.00
Dzień 3
Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy w zawodzie sprzedawcy, Analiza cech sprzedawcy według ANALIZY SWOT (ćwiczenie praktyczne dla uczestników), Narzędzia w pracy sprzedawcy internetowego, Efekt ROPO i źródła informacji jak wygląda proces decyzji zakupowych w Internecie
8.30 - 15.00
Dzień 4
Komunikacja z klientem stacjonarnym i Internetowym podobieństwa i różnice, Etapy Sprzedaży i ich charakterystyka, Elementy ułatwiające i utrudniające sprzedaż, O co należy dbać w sprzedaży internetowej i stacjonarnej aby minimalizować ryzyko rezygnacji przez klienta z zakupów.
8.30 - 15.00
Dzień 5
Marketing w sprzedaży czym jest i jakie są jego formy, Standardy w obsłudze Internetowej klientów, Perswazyjny opis produktu jako technika sprzedaży –ćwiczenie praktyczne dla uczestników, Profesjonalna korespondencja z klientem internetowym jak powinna wyglądać-ćwiczenia
8.30 - 15.00
Dzień 6
Oferta internetowa jak powinna wyglądać i jakie powinna mieć elementy - ćwiczenia praktyczne dla uczestników, Konsument kim jest i jakie są etapy konsumpcji, Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do pracy sprzedawcy
8.30 - 15.00
Dzień 7
Poznanie zasad współczesnego rynku stacjonarnego oraz internetowego, Podstawowe pojęcia gospodarki rynkowej, Elementy gospodarki rynkowej (podaż, popyt, cena)
8.30 - 15.00
Dzień 8
Schemat rozmowy telefonicznej z klientem krok po kroku- ćwiczenia dla uczestników, Techniki w procesie zamykania sprzedaży, Model sprzedażowy AIDA czym jest i na czym polega, Psychologiczne aspekty trudnej sytuacji na linii klient sprzedawca Internetowy, Reklamacja w Internecie i sposoby jej załatwiania
8.30 - 15.00
Dzień 9
Prawa e-konsumenta w świetle przepisów prawa, Negocjacje jako narzędzie ułatwiające sprzedaż nie tylko Internetową – poznanie technik negocjacyjnych, Manipulacja i perswazja jako narzędzia wspomagające sprzedaż, Ćwiczenia praktyczne związane z formatowaniem dokumentów tekstowych- korespondencja seryjna (Word)
8.30 - 15.00
Dzień 10
Zagrożenia podczas sprzedaży Internetowej, Alternatywne źródła przychodów w sieci, Dokumentacja potrzebna do założenia działalności gospodarczej , Archiwizacja dokumentów w sprzedaży Internetowej
8.30 - 15.00
Dzień 11
Sposoby rozliczania podatku vat od usług elektronicznych, Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna, Nowoczesne sposoby sprzedaży za pomocą mediów społecznościowych.
8.30 - 15.00
Dzień 12
Najważniejsze elementy wpływające za wzrost sprzedaży Internetowej, Sposoby wygrywania z konkurencją w Internecie, Możliwości sprzedaży za pomocą czatu i skype.
8.30 - 15.00
Dzień 13
Metody pozyskiwania klientów i sposoby rozbudowywania już istniejącej bazy, Blog ekspercki jak narzędzie wspomagające sprzedaż w Internecie, Ćwiczenia praktyczne EXEL tworzenie tabel sprzedażowych i funkcji
8.30 - 15.00
Dzień 14
Płatności elektroniczne w sprzedaży Internetowej, Logistyka e e-commerce (czyli magazynowanie i wysyłka), Sprzedaż Internetowa B2C i B2B
8.30 - 15.00
Dzień 15
Powtórzenie materiału związanego ze sprzedażą internetową, Dyskusja i wymiana wzajemnych doświadczeń zakupowych oraz sprzedażowych, Egzamin sprawdzający

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content