Pracownik biurowy z elementami kadr i płac

Pracownik biurowy z elementami kard i płac

LINK DO SZKOLENIA ON LINE

https://efsszkoleniamalopolska.clickmeeting.com/pracownik-biurowy-z-elementami-kadr-i-plac_13-10-2020-2-11-2020

  • Cel edukacyjny

Szkolenie Pracownik biurowy z elementami Kadr i płac potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących w działach finansowo – księgowych, kancelariach i biurach doradztwa z zakresu księgowości i Human Resources.

  • Efekty uczenia się

1. Umiejętność organizacji pracy na stanowisku Pracownik Biurowy z el. Kadr i Płac

2. Podstawowa wiedza z zakresu Prawa Pracy i zasad BHP

3. Znajomość dokumentacji związanej z procesem zatrudnienia pracownika

4. Umiejętność samodzielnego prowadzenia dokumentacji pracowniczej, w tym różnego typu omów cywilno-prawnych

5. Znajomość dokumentacji i procedur związanych z rozwiązaniem stosunku pracy

6. Umiejętność samodzielnego naliczania wynagrodzeń, znajomość prawodawstwa związanego ze składnikami wynagrodzenia

7. Wiedza z zakresu wyliczania urlopu wypoczynkowego i urlopu bezpłatnego

8. Znajomość procedur tworzenia dokumentacji wynagrodzeń

9. Wiedza dotycząca obowiązków pracodawcy z zakresu rozliczeń publicznoprawnych

10. Wiedza dotycząca obowiązków pracodawcy jako podatnika w rozliczeniu z Urzędem Skarbowym

11. Wiedza na temat naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych

12. Obsługa programu Płatnik, Symfonia Kadry i Płace

13. Wiedza dotycząca zasad przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych

14. Umiejętność logicznego myślenia

15. Rozwinięte umiejętności komunikacyjne

16. Wiedza na temat zarządzania sobą w czasie

Harmonogram

Pracownik biurowy z elementami kadr i płac

8:30 - 15.00
Dzień 1
8:30 – 9.30 Omówienie definicji oraz funkcji dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi 9.30 do 10.00 Zapoznanie się z modelami polityki personalnej w ZZL 10.00 do 10.10 przerwa 10.10 -11.00 Podstawy prawne dotyczące danych osobowych w pracy biurowej 11.00 – 12.00 Rodzaje dokumentów w biurze i ich podział na zewnętrzne i wewnętrzne. 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 Archiwizacja dokumentów w podziale na dokumenty finansowe kadrowe i zarządzenia 13.00 -14.00 Akty prawne regulujące organizację pracy 14.00 – 15.00 Zakładanie teczki kadrowej oraz wykaz dokumentów potrzebnych do jej sporządzenia. przepływu 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 14.00 Komunikacja w organizacji 14.00 – 15.00 Ćwiczenia praktyczne – struktura organizacyjna
8.30 - 15.00
Dzień 2
8.30 – 10. 00 Zasady rekrutacji pracowników oraz omówienie całego procesu dotyczącego zasad i metod w rekrutacji. 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Sposoby wdrażania nowych pracowników. 11.00-12.00 Rodzaje Szkoleń dla nowych pracowników 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 Zapoznanie się z narzędziami i programami usprawniającymi pracę w biurze 13.00 – 14.00 Ćwiczenia praktyczne związane ze sporządzaniem korespondencji seryjnej 14.00 – 15.00 Ogólne przepisy BHP w biurze.
8.30 - 15.00
Dzień 3
8.30 – 9.30 Komunikacja, jej rodzaje i funkcje(werbalna, niewerbalna ). 9.30-10.00 Procesy komunikacji oraz ich wpływ na pracę w biurze. 10.00 – 10.10 przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Rola informacji w procesie komunikacji. 11.00 - 12.00 Typy osobowości , Analiza SWOT każdego z uczestników 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20- 14.00 Badania – testy dotyczące osobowości człowieka i ich analiza 14.00 – 15.00 Mowa ciała i jej wpływ na komunikację w biurze(autoprezentacja każdego z uczestników przez audiowizulane połączenie)
8.30 - 15.00
Dzień 4
8.30 do 10.00 Zasady prawidłowego redagowania Curriculum Vitae – istotne informacje i błędy, których nie należy popełniać 10.00 – 10.10 10.10 – 11.00 Sposoby pisania Listu motywacyjnego 11.00 – 12.00 Elementy Rozmowy rekrutacyjnej (ćwiczenia), 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 Sto najczęściej zadawanych pytań podczas rozmowy rekrutacyjnej 13.00 do 14.00 Tworzenie ogłoszeń o pracę w formie pisemnej przez uczestników 14.00 – 15.00 Wcielenie się uczestników w role rekrutującego oraz kandydata do pracy – dialog.
8.30 - 15.00
Dzień 5
8.30 – 10.00 Zapoznanie się ze sposobami planowanie zasobów ludzkich w firmie. 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 - 11.00 Nawiązanie stosunku pracy (podstawy prawne, zasady, strony i istota stosunku pracy). 11.00 – 12.00 Rodzaje umów i ich elementy 12.00 - 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 13.30 Etapy związane z przyjęciem pracownika do pracy (dokumenty, badania, szkolenia). 13.30 – 14.00 Dokumentacja pracownicza. 14.00 – 15 .00 Inne formy angażowania pracowników.
8.30 - 15.00
Dzień 6
8.30- 10 00 Podstawy prawne dot. wynagrodzeń za pracę 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Czas pracy i jego ewidencja. 11.00 – 12.00 Praca w godzinach nadliczbowych. 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 14 .00 Zapoznanie się z dokumentacją wynagrodzeń. 14.00 – 15.00 Wynagrodzenie za pracę i zasady jego ustalania
8.30 - 15.00
Dzień 7
8.30 – 10.00 Urlopy, jego rodzaje i uprawnienia. 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 12.00 metody wyliczenia urlopu wypoczynkowego, rodzicielskiego, macierzyński, ojcowskiego i wychowawczego 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 Zwolnienia lekarskie i ich rodzaje 13. 00 – 15.00 Omówienie najważniejszych elementów dotyczących Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 963) i Ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 372).
8.30 - 15.00
Dzień 8
8.30 – 10.00 Kierownik, Cechy idealnego kierownika 10.00- 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Style kierowania 11.00 – 12.00 Sposoby motywowania pracowników. 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 Budowanie zespołu i rodzaje współpracy w zespole 13.00 – 14.00 Rola Lidera w zespole i jego cechy 14.00 – 15.00 Elementy oceny pracowników, jej rodzaje oraz rola w organizacji.
8.30 - 15.00
Dzień 9
8.30 – 10.00 Pozapłacowe świadczenia pracownicze (podział, omówienie i analiza). 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Polecenie pracy w godzinach nadliczbowych (omówienie formularza) 11.00 – 12.00 Delegacje i podróże służbowe. 13.00 – 14.00 Sposoby rozliczania i wypełniania delegacji służbowych -ćwiczenia praktyczne 14.00 – 15.00 Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych co oznacza i na czym polega.
8.30 - 15.00
Dzień 10
8. 30 – 10. 00 Świadczenia związane z BHP. 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Pozostałe świadczenia. 11.00 – 12.00 Ćwiczenia praktyczne związane z obliczaniem pozostałych świadczeń za pomocą aplikacji EXEL 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.00 – 13.00 Charakterystyka rynku pracy i jego instrumenty 13.00 – 14.00 Zasady popytu i podaży na rynku pracy. 14.00 – 15.00 Instytucje runku pracy i sposoby ich funkcjonowania.
8.30 - 15.00
Dzień 11
8.30 – 10.00 Formy i sposoby poszukiwania pracy 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 12.00 Bezrobocie i sposoby jego zapobiegania 12.00 – 12.20 Przerwa kawowa 12.20 – 13.00 Dodatkowe kursy i kwalifikacje jak je zdobyć 13.00 – 15.00 Ćwiczenia praktyczne ułatwiające sporządzanie zestawień i tabel przestawnych w EXELU
8.30 - 15.00
Dzień 12
8.30 – 10 00 Ochrona stosunku pracy przed zwolnieniem 10.00 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Zwolnienia grupowe czym są i kiedy się je stosuje 11.00 – 12.00 Czym jest wypowiedzenie stosunku pracy 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 - Wygaśnięcie umowy o pracę 13.00 – 14.00 Referencje od pracodawcy czym są i kiedy się je otrzymuje. 14.00 – 15. 00 Ćwiczenia praktyczne związane z pisaniem wypowiedzeń i zwolnień dyscyplinarnych z zachowaniem odpowiednich paragrafów.
8.30 - 15.00
Dzień 13
8.00 – 10.00 Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Odprawy, ich wysokość i zasady naliczania 11.00 – 12.00 Prawa i obowiązki pracowników (zasada równouprawnienia, godności, poszanowania) 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 13.00 Klauzule poufności w relacjach pracownik – pracodawca 13.00 – 15.00 Omówienie ustawy związanej z ochroną danych osobowych
8.30 - 15.00
Dzień 14
8.30 – 10.00 Zarządzanie zasobami ludzkimi i zarządzanie konfliktem (cele i skutki). 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Strategie zarządzania i sposoby ich budowania. 11.00 – 12.00 Zarządzanie czasem pracy i jego rodzaje 12.20 – 13.00 Przerwa obiadowa 13.00 – 14.00 Postawy preferowane w pracy i te, których należy unikać (asertywność, nieufność, agresja). 14.00 – 15.00 Zapoznanie się z zasadami netykiety w firmie i sposobem pisania e-maili służbowych (ćwiczenia praktyczne).
8.30 - 15.00
Dzień 15
8.30 – 10.00 Mobbing w pracy czym jest i jak się przed nim bronić 10.00 – 10.10 Przerwa kawowa 10.10 – 11.00 Kary dla pracodawców i ich rodzaje 11.00 – 12.00 Inspekcja pracy czym jest i kiedy można się do niej zgłosić. 12.00 – 12.20 Przerwa obiadowa 12.20 – 14.00 Praktyczne zasady związane z pisaniem sprawozdań ze spotkań firmowych (ćwiczenia Word) 14.00 – 15.00 Powtórka materiału związana z aktami prawnymi regulującymi czas pracy

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content