Pracownik ds. sprzedaży

Pracownik ds. sprzedaży

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny:

Celem szkolenia jest rozwój zawodowy, oraz zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży. Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących pogłębiać kompetencje, oraz pracować w branży handlowej, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych.

  • Efekty uczenia się:
  1. Wiedza z zakresu kultury i etyki sprzedaży.
  2. Znajomość przepisów BHP i RODO.
  3. Znajomość standardów obsługi klienta.
  4. Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta.
  5. Znajomość podstaw marketingu i procesu konsumpcji.
  6. Znajomość technik sprzedaży.
  7. Wiedza z zakresu podstaw negocjacji.
  8. Umiejętność wykorzystania Internetu w sprzedaży.
  9. Zarządzanie czasem w pracy.
  10. Wiedza z zakresu skutecznej komunikacji (werbalnej, niewerbalnej), znajomość barier komunikacyjnych.
  11. Umiejętność przeprowadzenia rozmowy sprzedażowej.
  12. Umiejętność pracy w zespole.
  13. Zarządzanie konfliktem w pracy. Mobbing w pracy.
  14. Jak zaprezentować ofertę handlową z wykorzystaniem języka korzyści.
  15. Przyjmowanie i umiejętność przeprowadzenia procesu reklamacji.
  16. Wiedza z zakresu tajemnicy służbowej.
  17. Umiejętność badania satysfakcji klienta.

Harmonogram

Pracownik ds. sprzedaży

8.30 - 15.00
9.08.2021
Powitanie uczestników, umówienie tematyki szkolenia. Specyfika pracy sprzedawcy Zapoznanie się z przepisami BHP na stanowisku pracownika ds. sprzedaży. Przepisy RODO.
8.30 - 15.00
10.08.2021
Definicja sprzedawcy stacjonarnego i internetowego. Standardy obsługi klienta. Cechy dobrego sprzedawcy.
8.30 - 15.00
11.08.2021
Etyka w zawodzie sprzedawcy. Analiza SWOT. Prawa i obowiązki pracodawcy. Profesjonalna obsługa klienta.
8.30 - 15.00
12.08.2021
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, rola „mowy ciała” w sprzedaży. Bariery komunikacyjne. Model AIDA.
8.30 - 15.00
13.08.2021
Kto to jest konsument ?, definicja i etapy konsumpcji. Piramida potrzeb Maslowa w kontekście pracownika sprzedaży. Oferta handlowa.
8.30 - 15.00
16.08.2021
Podstawy marketingu. Metody pozyskiwania klientów. Analiza potrzeb klienta. Walka z obiekcjami.
8.30 - 15.00
17.08.2021
Etapy sprzedaży i ich charakterystyka. Elementy ułatwiające i utrudniające sprzedaż. Kontakt posprzedażowy.
8.30 - 15.00
18.08.2021
Negocjacje w sprzedaży: style, techniki, strategie. Sztuka perswazji, manipulacja i asertywność na stanowisku pracownika ds. sprzedaży.
8.30 - 15.00
19.08.2021
Typy temperamentu i osobowości. Zarządzanie czasem w pracy. Pożeracze czasu.
8.30 - 15.00
20.08.2021
Konflikt. Zarządzanie konfliktem w pracy. Mobbing w pracy.
8.30 - 15.00
23.08.2021
Specyfika pracy sprzedawcy internetowego. Sposoby funkcjonowania sprzedaży w Internecie. Zalety i zagrożenia w sprzedaży internetowej. Jak założyć sklep w Internecie.
8.30 - 15.00
24.08.2021
Metody badania satysfakcji klienta. Informacja i jej przepływ w firmie. Dokumenty sprzedażowe, magazynowe; wydawanie i obieg towarów i materiałów.
8.30 - 15.00
25.08.2021
Tajemnica służbowa. Dokumenty sporządzone na kasie fiskalnej.
8.30 - 15.00
26.08.2021
Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych na stanowisko Pracownika ds. sprzedaży. Rozmowa kwalifikacyjna, najczęściej zadawane pytania.
8.30 - 15.00
27.08.2021
Powtórzenie całości materiału. Przygotowanie do egzaminu.

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content