Pracownik ds. sprzedaży
Pracownik ds. sprzedaży
LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ
- Cel edukacyjny:
Celem szkolenia jest rozwój zawodowy, oraz zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży. Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących pogłębiać kompetencje, oraz pracować w branży handlowej, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych.
- Efekty uczenia się:
- Wiedza z zakresu kultury i etyki sprzedaży.
- Znajomość przepisów BHP i RODO.
- Znajomość standardów obsługi klienta.
- Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta.
- Znajomość podstaw marketingu i procesu konsumpcji.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Wiedza z zakresu podstaw negocjacji.
- Umiejętność wykorzystania Internetu w sprzedaży.
- Zarządzanie czasem w pracy.
- Wiedza z zakresu skutecznej komunikacji (werbalnej, niewerbalnej), znajomość barier komunikacyjnych.
- Umiejętność przeprowadzenia rozmowy sprzedażowej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zarządzanie konfliktem w pracy. Mobbing w pracy.
- Jak zaprezentować ofertę handlową z wykorzystaniem języka korzyści.
- Przyjmowanie i umiejętność przeprowadzenia procesu reklamacji.
- Wiedza z zakresu tajemnicy służbowej.
- Umiejętność badania satysfakcji klienta.
Harmonogram
Pracownik ds. sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 9.08.2021
- Powitanie uczestników, umówienie tematyki szkolenia. Specyfika pracy sprzedawcy Zapoznanie się z przepisami BHP na stanowisku pracownika ds. sprzedaży. Przepisy RODO.
- 8.30 - 15.00
- 10.08.2021
- Definicja sprzedawcy stacjonarnego i internetowego. Standardy obsługi klienta. Cechy dobrego sprzedawcy.
- 8.30 - 15.00
- 11.08.2021
- Etyka w zawodzie sprzedawcy. Analiza SWOT. Prawa i obowiązki pracodawcy. Profesjonalna obsługa klienta.
- 8.30 - 15.00
- 12.08.2021
- Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, rola „mowy ciała” w sprzedaży. Bariery komunikacyjne. Model AIDA.
- 8.30 - 15.00
- 13.08.2021
- Kto to jest konsument ?, definicja i etapy konsumpcji. Piramida potrzeb Maslowa w kontekście pracownika sprzedaży. Oferta handlowa.
- 8.30 - 15.00
- 16.08.2021
- Podstawy marketingu. Metody pozyskiwania klientów. Analiza potrzeb klienta. Walka z obiekcjami.
- 8.30 - 15.00
- 17.08.2021
- Etapy sprzedaży i ich charakterystyka. Elementy ułatwiające i utrudniające sprzedaż. Kontakt posprzedażowy.
- 8.30 - 15.00
- 18.08.2021
- Negocjacje w sprzedaży: style, techniki, strategie. Sztuka perswazji, manipulacja i asertywność na stanowisku pracownika ds. sprzedaży.
- 8.30 - 15.00
- 19.08.2021
- Typy temperamentu i osobowości. Zarządzanie czasem w pracy. Pożeracze czasu.
- 8.30 - 15.00
- 20.08.2021
- Konflikt. Zarządzanie konfliktem w pracy. Mobbing w pracy.
- 8.30 - 15.00
- 23.08.2021
- Specyfika pracy sprzedawcy internetowego. Sposoby funkcjonowania sprzedaży w Internecie. Zalety i zagrożenia w sprzedaży internetowej. Jak założyć sklep w Internecie.
- 8.30 - 15.00
- 24.08.2021
- Metody badania satysfakcji klienta. Informacja i jej przepływ w firmie. Dokumenty sprzedażowe, magazynowe; wydawanie i obieg towarów i materiałów.
- 8.30 - 15.00
- 25.08.2021
- Tajemnica służbowa. Dokumenty sporządzone na kasie fiskalnej.
- 8.30 - 15.00
- 26.08.2021
- Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych na stanowisko Pracownika ds. sprzedaży. Rozmowa kwalifikacyjna, najczęściej zadawane pytania.
- 8.30 - 15.00
- 27.08.2021
- Powtórzenie całości materiału. Przygotowanie do egzaminu.
Najnowsze komentarze