Marketing Internetowy E-commerce i Social Media

Marketing Internetowy E-commerce i Social Media

01.08-22.08.2022

Link do szkolenia: TUTAJ

  • Cel edukacyjny:

Marketing Internetowy E-commerce i Social Media- Rozwój zawodowy i nieustanna praca nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych by nadążyć za ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami klientów

Efekty uczenia się:

  • Wiedza z zakresu podstaw sprzedaży
  • Umiejętność praktycznego wykorzystywania wiedzy o negocjacjach handlowych
  • Pojęcia związane z marketingiem dla wprowadzenia do tematyki sprzedaży internetowej
  • Czym jest prospecting
  • Przybliżenie tematyki internetu w życiu człowieka
  • Uczestnik pozna pojęcia związane z e-commerce
  • Social Media – sposobem nie tylko na czas wolny
  • Nauka wykorzystywania narzędzi internetowych dla rozwoju życia zawodowego – hashtag, influencerzy
  • Czy wskaźnik w mediach społecznościowych ma znaczenia? Tak… poznaj szczegóły.
  • Marketing internetowy domeną przyszłości pojęcia
  • Znaczenie Cyberbezpieczeństwa w aktywności internetowej
  • Rozpoznanie psychologii w cyberświecie oraz
  • Poznanie zasad netykiety internetowej
  • Zagłębienie się w zasady pracy przy komputerze oraz pracy zdalnej – popular nej w czasach współczesnych
  • Znajomość świata internetowej sprzedaży w czasach covid -19

Harmonogram

Marketing Internetowy E-commerce i Social Media

8.30 - 15.00
01.08.2022
1. Ogólne omówienie i wprowadzenie do tematu: Marketing internetowy e-commerce i Social Media 2. BHP pracy w biurze i przy komputerze 3. Ogólne omówienie przepisów RODO
8.30 - 15.00
02.08.2022
1. Netykieta internetowa 2. Mail służbowy vs. Prywatny 3. Zasady internetowego porządku w czasach współczesnych
8.30 - 15.00
03.08.2022
1. Organizacja pracy biurowej 2. Organizacja i zarządzanie czasem pracy 3. Archiwizacja dokumentów elektronicznych i tradycyjnych
8.30 - 15.00
04.08.2022
1. Komunikacja – ogólne informacje 2. Komunikacja w e-marketingu 3. Typy osobowości: a. Omówienie merytoryczne b. Zadania warsztatowe
8.30 - 15.00
05.08.2022
1. Sprzedaż w internecie: a. Rodzaje sprzedaży b. Techniki sprzedaży c. Etyka w zawodzie sprzedawcy 2. Negocjacje sprzedażowy w e-marketingu
8.30 - 15.00
08.08.2022
1. Sklep internetowy 2. Sprzedaż internetowa z perspektywy własnej firmy 3. Wskazówki dla początkującego biznesu – model biznesowy
8.30 - 15.00
09.08.2022
1. Cechy idealnego handlowca 2. Marketing 3. Marketing Mix 4. Marketing internetowy – ogólne omówienie
8.30 - 15.00
10.08.2022
1. Obsługa klienta 2. Kontakt z klientem – rodzaje i omówienie 3. Tajemniczy klient 4. Pozyskiwanie klientów 5. Prospecting
8.30 - 15.00
11.08.2022
1. Współczesna rola internetu w życiu człowieka 2. E-Commerce: a. Czym jest? b. Jak zacząć? 3. Rodzaje marketingu internetowego
8.30 - 15.00
12.08.2022
1. Marketing internetowy dla e-commerce 2. Drogi rozwoju dla e-commerce 3. Błędy w marketingu internetowym
8.30 - 15.00
16.08.2022
1. Content I jego rodzaje. 2. Marketing w social mediach 3. Influencerzy na portalach społecznościowych. 4. Hashtag – rola i znaczenie.
8.30 - 15.00
17.08.2022
1. Wskaźniki efektywności w mediach społecznościowych. 2. Lejek sprzedażowy. 3. Lead generation – pozyskiwanie i generowanie 4. Social Media dla e-commerce
8.30 - 15.00
18.08.2022
1. Social selling – czym jest? 2. Pojęcie – Social Media Marketing 3. Jak prowadzić działania marketingowe w Social Mediach
8.30 - 15.00
19.08.2022
1. Analiza marketingowa 2. Narzędzia do analizy marketingu 3. Doradztwo marketingowe w internecie 4. Trendy marketingowe 2022
8.30 - 15.00
22.08.2022
1. Cyberbezpieczeństwo 2. Psychologia biznesu w e-marketingu 3. Coaching i jego znaczenie w marketingu internetowym. 4. Podsumowanie materiału

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content