Marketing Internetowy E-commerce i Social Media
Marketing Internetowy E-commerce i Social Media
01.08-22.08.2022
Link do szkolenia: TUTAJ
- Cel edukacyjny:
Marketing Internetowy E-commerce i Social Media- Rozwój zawodowy i nieustanna praca nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych by nadążyć za ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami klientów
Efekty uczenia się:
- Wiedza z zakresu podstaw sprzedaży
- Umiejętność praktycznego wykorzystywania wiedzy o negocjacjach handlowych
- Pojęcia związane z marketingiem dla wprowadzenia do tematyki sprzedaży internetowej
- Czym jest prospecting
- Przybliżenie tematyki internetu w życiu człowieka
- Uczestnik pozna pojęcia związane z e-commerce
- Social Media – sposobem nie tylko na czas wolny
- Nauka wykorzystywania narzędzi internetowych dla rozwoju życia zawodowego – hashtag, influencerzy
- Czy wskaźnik w mediach społecznościowych ma znaczenia? Tak… poznaj szczegóły.
- Marketing internetowy domeną przyszłości pojęcia
- Znaczenie Cyberbezpieczeństwa w aktywności internetowej
- Rozpoznanie psychologii w cyberświecie oraz
- Poznanie zasad netykiety internetowej
- Zagłębienie się w zasady pracy przy komputerze oraz pracy zdalnej – popular nej w czasach współczesnych
- Znajomość świata internetowej sprzedaży w czasach covid -19
Harmonogram
Marketing Internetowy E-commerce i Social Media
- 8.30 - 15.00
- 01.08.2022
- 1. Ogólne omówienie i wprowadzenie do tematu: Marketing internetowy e-commerce i Social Media 2. BHP pracy w biurze i przy komputerze 3. Ogólne omówienie przepisów RODO
- 8.30 - 15.00
- 02.08.2022
- 1. Netykieta internetowa 2. Mail służbowy vs. Prywatny 3. Zasady internetowego porządku w czasach współczesnych
- 8.30 - 15.00
- 03.08.2022
- 1. Organizacja pracy biurowej 2. Organizacja i zarządzanie czasem pracy 3. Archiwizacja dokumentów elektronicznych i tradycyjnych
- 8.30 - 15.00
- 04.08.2022
- 1. Komunikacja – ogólne informacje 2. Komunikacja w e-marketingu 3. Typy osobowości: a. Omówienie merytoryczne b. Zadania warsztatowe
- 8.30 - 15.00
- 05.08.2022
- 1. Sprzedaż w internecie: a. Rodzaje sprzedaży b. Techniki sprzedaży c. Etyka w zawodzie sprzedawcy 2. Negocjacje sprzedażowy w e-marketingu
- 8.30 - 15.00
- 08.08.2022
- 1. Sklep internetowy 2. Sprzedaż internetowa z perspektywy własnej firmy 3. Wskazówki dla początkującego biznesu – model biznesowy
- 8.30 - 15.00
- 09.08.2022
- 1. Cechy idealnego handlowca 2. Marketing 3. Marketing Mix 4. Marketing internetowy – ogólne omówienie
- 8.30 - 15.00
- 10.08.2022
- 1. Obsługa klienta 2. Kontakt z klientem – rodzaje i omówienie 3. Tajemniczy klient 4. Pozyskiwanie klientów 5. Prospecting
- 8.30 - 15.00
- 11.08.2022
- 1. Współczesna rola internetu w życiu człowieka 2. E-Commerce: a. Czym jest? b. Jak zacząć? 3. Rodzaje marketingu internetowego
- 8.30 - 15.00
- 12.08.2022
- 1. Marketing internetowy dla e-commerce 2. Drogi rozwoju dla e-commerce 3. Błędy w marketingu internetowym
- 8.30 - 15.00
- 16.08.2022
- 1. Content I jego rodzaje. 2. Marketing w social mediach 3. Influencerzy na portalach społecznościowych. 4. Hashtag – rola i znaczenie.
- 8.30 - 15.00
- 17.08.2022
- 1. Wskaźniki efektywności w mediach społecznościowych. 2. Lejek sprzedażowy. 3. Lead generation – pozyskiwanie i generowanie 4. Social Media dla e-commerce
- 8.30 - 15.00
- 18.08.2022
- 1. Social selling – czym jest? 2. Pojęcie – Social Media Marketing 3. Jak prowadzić działania marketingowe w Social Mediach
- 8.30 - 15.00
- 19.08.2022
- 1. Analiza marketingowa 2. Narzędzia do analizy marketingu 3. Doradztwo marketingowe w internecie 4. Trendy marketingowe 2022
- 8.30 - 15.00
- 22.08.2022
- 1. Cyberbezpieczeństwo 2. Psychologia biznesu w e-marketingu 3. Coaching i jego znaczenie w marketingu internetowym. 4. Podsumowanie materiału
Najnowsze komentarze