Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej

Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny

Rozwój zawodowy i nieustanna praca nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych by nadążyć za ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacji transakcji kupna i sprzedaży

  • Efekty uczenia się
  1. Przestrzegać zasad i kultury etyki
  2. Wykonywać zadania zawodowe z zastosowaniem terminologii z zakresu handlu
  3. Prowadzić obsługę klientów na stanowisku kasowym, w tym z wykorzystaniem kasy fiskalnej
  4. Zaprezentować ofertę handlową z uwzględnieniem walorów użytkowych sprzedawanych towarów stosując język korzyści
  5. Przeprowadzić rozmowę sprzedażową stosując komunikację werbalną i niewerbalną dostosowaną do typu klienta
  6. Przyjąć reklamacje i przeprowadzić postępowanie reklamacyjne
  7. Dobrać sposób rozmieszczenia towarów na Sali sprzedażowej ze względu na stosowaną metodę sprzedaży
  8. Eksponować towary i usługi
  9. Magazynować towary z uwzględnieniem ich zabezpieczenia przed uszkodzeniem zniszczeniem i kradzieżą
  10. Prowadzić negocjacje handlowe
  11. Opracować ofertę handlową dostosowaną do potrzeb klientów
  1. Stosować pośrednie i bezpośrednie formy sprzedaży towarów i usług
  2. Organizować pracę zespołu w przedsiębiorstwie handlowym
  3. Przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ochrony przeciwpożarowej
  4. Zapobiegać zagrożeniom występującym na stanowisku pracy
  5. Radzenie sobie w sytuacjach z trudnym klientem
  6. Otwartość na potrzeby i oczekiwania klienta

 

Harmonogram

Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej

8.30 - 15.00
10.01.2022
Powitanie, przedstawienie zasad panujących podczas szkolenia. Etyka w zawodzie sprzedawca Cechy idealnego handlowca BHP na stanowisku sprzedawca Pierwsza pomoc przedmedyczna
8.30 - 15.00
11.01.2022
Marketing w Handlu - funkcje marketingu - określenie profilu konsumenta Marketing Mix - narzędzia marketingu mix Model AIDA Konsument – etapy konsumpcji ( koncepcja 4P/5P zastosowanie )
8.30 - 15.00
12.01.2022
Komunikacja werbalna i niewerbalna Umiejętność aktywnego słuchania Bariery w komunikacji Test czy jesteś dobrym słuchaczem
8.30 - 15.00
13.01.2022
Sprzedawca opis zawodu - sprzedawca z dysfunkcjami - sprzedaż przez telefon - zadawanie pytań – jak nakłonić klienta do zakupu - Obowiązki kasjera Kompleksowa obsługa klienta
8.30 - 15.00
14.01.2022
Schemat hierarchii Maslowa w odniesieniu do pracy Negocjowanie kontraktu handlowego ( jak osiągnąć porozumienie Typy osobowości Wypalenie zawodowe ( przyczyny wypalenia zawodowego Test
8.30 - 15.00
17.01.2022
Organizacja pracy w sklepie Przyjmowanie i przygotowywanie towarów Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie RODO
8.30 - 15.00
18.01.2022
Mikro i makro przedsiębiorstwa . Analiza SWOT Techniki zamykania sprzedaży czyli jak zamykać sprzedaż na poszczególnych etapach rozmów Perswazja rodzaje – różnica między perswazją a manipulacją
8.30 - 15.00
19.01.2022
Rozwiązywanie konfliktów ( jak radzić sobie z konfliktami w pracy Pojęcie i zakres towaroznawstwa - towaroznawstwo miara jakości Motywacja - jak odzyskać zwiększyć motywację Zarządzanie czasem pracy
8.30 - 15.00
20.01.2022
Reklamacja - zwroty towarów - prawa konsumenta Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy Inwentura Asertywność (co nam daje w pracy, zachowania asertywne)
8.30 - 15.00
21.01.2022
Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny Archiwizacja dokumentacji Mobbing w pracy ( winny pracownik czy pracodawca
8.30 - 15.00
24.01.2022
Trudny klient -kim są - postawa asertywna w rozw. Sytuacji konfliktowych z klientem Skuteczny telemarketing – jak sprzedawać przez telefon Stres w pracy ( przyczyny objawy skutki) Test (jaki mamy poziom stresu)
8.30 - 15.00
25.01.2022
Elementy gospodarki rynkowej ( popyt podaż cena ) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę/ handlowca Autoprezentacja
8.30 - 15.00
26.01.2022
Istota zarzadzania zasobami ludzkimi Ocenianie pracowników Ocenianie własnych kompetencji Test Wypalenie zawodowe – przyczyny
8.30 - 15.00
31.01.2022
Poznanie zasad współczesnego rynku Style kierowania Pozyskiwanie klientów
8.30 - 15.00
1.02.2022
Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć z kursu Egzamin sprawdzający

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content