Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej
Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej
LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ
- Cel edukacyjny
Rozwój zawodowy i nieustanna praca nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych by nadążyć za ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacji transakcji kupna i sprzedaży
- Efekty uczenia się
- Przestrzegać zasad i kultury etyki
- Wykonywać zadania zawodowe z zastosowaniem terminologii z zakresu handlu
- Prowadzić obsługę klientów na stanowisku kasowym, w tym z wykorzystaniem kasy fiskalnej
- Zaprezentować ofertę handlową z uwzględnieniem walorów użytkowych sprzedawanych towarów stosując język korzyści
- Przeprowadzić rozmowę sprzedażową stosując komunikację werbalną i niewerbalną dostosowaną do typu klienta
- Przyjąć reklamacje i przeprowadzić postępowanie reklamacyjne
- Dobrać sposób rozmieszczenia towarów na Sali sprzedażowej ze względu na stosowaną metodę sprzedaży
- Eksponować towary i usługi
- Magazynować towary z uwzględnieniem ich zabezpieczenia przed uszkodzeniem zniszczeniem i kradzieżą
- Prowadzić negocjacje handlowe
- Opracować ofertę handlową dostosowaną do potrzeb klientów
- Stosować pośrednie i bezpośrednie formy sprzedaży towarów i usług
- Organizować pracę zespołu w przedsiębiorstwie handlowym
- Przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ochrony przeciwpożarowej
- Zapobiegać zagrożeniom występującym na stanowisku pracy
- Radzenie sobie w sytuacjach z trudnym klientem
- Otwartość na potrzeby i oczekiwania klienta
Harmonogram
Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej
- 8.00 - 14.30
- 7.06.2021
- Powitanie, przedstawienie zasad panujących podczas szkolenia. Etyka w zawodzie sprzedawca Cechy idealnego handlowca BHP na stanowisku sprzedawca Pierwsza pomoc przedmedyczna
- 8.00 - 14.30
- 8.06.2021
- Marketing w Handlu - funkcje marketingu - określenie profilu konsumenta Marketing Mix - narzędzia marketingu mix Model AIDA Konsument – etapy konsumpcji ( koncepcja 4P/5P zastosowanie )
- 8.00 - 14.30
- 9.06.2021
- Komunikacja werbalna i niewerbalna Umiejętność aktywnego słuchania Bariery w komunikacji Test czy jesteś dobrym słuchaczem
- 8.00 - 14.30
- 10.06.2021
- Sprzedawca opis zawodu - sprzedawca z dysfunkcjami - sprzedaż przez telefon - zadawanie pytań – jak nakłonić klienta do zakupu - Obowiązki kasjera Kompleksowa obsługa klienta
- 8.00 - 14.30
- 11.06.2021
- Schemat hierarchii Maslowa w odniesieniu do pracy Negocjowanie kontraktu handlowego ( jak osiągnąć porozumienie Typy osobowości Wypalenie zawodowe ( przyczyny wypalenia zawodowego Test
- 8.00 - 14.30
- 14.06.2021
- Organizacja pracy w sklepie Przyjmowanie i przygotowywanie towarów Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie RODO
- 8.00 - 14.30
- 15.06.2021
- Mikro i makro przedsiębiorstwa . Analiza SWOT Techniki zamykania sprzedaży czyli jak zamykać sprzedaż na poszczególnych etapach rozmów Perswazja rodzaje – różnica między perswazją a manipulacją
- 8.00 - 14.30
- 16.06.2021
- Rozwiązywanie konfliktów ( jak radzić sobie z konfliktami w pracy Pojęcie i zakres towaroznawstwa - towaroznawstwo miara jakości Motywacja - jak odzyskać zwiększyć motywację Zarządzanie czasem pracy
- 8.00 - 14.30
- 17.06.2021
- Reklamacja - zwroty towarów - prawa konsumenta Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy Inwentura Asertywność (co nam daje w pracy, zachowania asertywne)
- 8.00 - 14.30
- 18.06.2021
- Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny Archiwizacja dokumentacji Mobbing w pracy ( winny pracownik czy pracodawca
- 8.00 - 14.30
- 21.06.2021
- Trudny klient -kim są - postawa asertywna w rozw. Sytuacji konfliktowych z klientem Skuteczny telemarketing – jak sprzedawać przez telefon Stres w pracy ( przyczyny objawy skutki) Test (jaki mamy poziom stresu)
- 8.00 - 14.30
- 22.06.2021
- Elementy gospodarki rynkowej ( popyt podaż cena ) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę/ handlowca Autoprezentacja
- 8.00 - 14.30
- 23.06.2021
- Istota zarzadzania zasobami ludzkimi Ocenianie pracowników Ocenianie własnych kompetencji Test Wypalenie zawodowe – przyczyny
- 8.00 - 14.30
- 24.06.2021
- Poznanie zasad współczesnego rynku Style kierowania Pozyskiwanie klientów
- 8.00 - 14.30
- 25.06.2021
- Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć z kursu Egzamin sprawdzający
Najnowsze komentarze