Specjalista technik sprzedaży
Specjalista technik sprzedaży
LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ
- Cel edukacyjny:
Specjalista technik sprzedaży – Uczestnicy dzięki szkoleniu nabędą umiejętności i kompetencje związane z technikami i metodami sprzedaży oraz komunikacji z klientem. Zdobytą wiedzę podczas szkolenia uczestnicy będą mogli wykorzystać zarówno w życiu codziennym jak i zawodowy, a nawet w prowadzeniu własnego biznesu związanego z handlem.
- Efekty uczenia się:
- Umiejętność organizacji pracy na stanowisku sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej
- Zapoznają się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku sprzedawcy
- Umiejętność stosowania technik i metod sprzedażowych na stanowisku technika sprzedaży
- Stosować w praktyce poszczególne etapy sprzedażowe zgodnie z językiem korzyści
- Sporządzać dokumenty handlowe oraz magazynowe potrzebne w pracy sprzedawcy
- Prowadzić negocjacje handlowe według poszczególnych technik
z wykorzystaniem perswazji - Opracować ofertę handlową dostosowaną do potrzeb klientów
- Organizować pracę własną oraz pracę zespołu w przedsiębiorstwie handlowym
- Przestrzegać zasad i kultury etyki w zawodzie technika sprzedaży
- Stosować poszczególne rodzaje marketingu i znać mechanizmy, które są w nim wykorzystywane (promocja, public relations)
- Przedstawić etapy wprowadzenia nowego produktu na rynek
- Dobierać kanały dystrybucji do określonego produktu
- Zastosować odpowiednie techniki mierzenia efektywności działań marketingowych
- Znać genezę i rozwój przepisów związanych z normami Polskimi
- Umieć zastosować procedury reklamacji z tytułu rękojmi i gwarancji
- Praktycznie obsługiwać kasę fiskalną
- Zakładać i prowadzić sklep internetowy wraz z odpowiednim wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.
Harmonogram
Specjalista technik sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 16.05.2022
- Powitanie uczestników i omówienie specyfiki pracy technika sprzedaży i zasad podczas szkolenia. Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku - sprzedawcy oraz pomoc przedmedyczna w tym zawodzie. Zasady RODO w pracy technika sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 17.05.2022
- Etyka pracy w zawodzie technika sprzedaży oraz specyfika jego pracy. Zakres obowiązków technika sprzedaży. Prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika sprzedawcy Cechy idealnego handlowca na podstawie ANALIZY SWOT. Komunikacja i jej rodzaje w pracy technika sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 18.05.2022
- Marketing i jego rodzaje oraz elementy. Konsument kim jest i jakie są etapy konsumpcji (prawa konsumenta). Rodzaje klientów Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do potrzeby kupowania. Segmentacja rynku i czynniki decydujące o wyborze oferty
- 8.30 - 15.00
- 19.05.2022
- Etapy procesu sprzedaży oraz ich charakterystyka Techniki i metody sprzedaży (Model AIDA) Informacja jaki źródło do podejmowania dobrych decyzji w pracy sprzedawcy Typy osobowości i ich znaczenie w zawodzie sprzedawcy.
- 8.30 - 15.00
- 20.05.2022
- Standardy obsługi klienta oraz ich wpływ na procesy zakupowe. Pozyskiwanie klientów – metody pozyskiwania. Oferta handlowa jej elementy oraz charakterystyka. Przyczyny odchodzenia klientów i analiza ich zachowania.
- 8.30 - 15.00
- 23.05.2022
- Negocjacje i ich rodzaje. Style negocjowania kontraktu handlowego. Trudne sytuacje w obsłudze klienta Reguła Pareto Reakcja na „Nie” zastrzeżenia. Zasady zarządzania czasem pracy oraz techniki które w tym pomagają.
- 8.30 - 15.00
- 24.05.2022
- Internet jako narzędzie sprzedażowe Jak założyć sklep internetowy i w jakiej formie. Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego. Internetowe narzędzia marketingowe używane w sprzedaży.
- 8.30 - 15.00
- 25.05.2022
- Pojęcie i zakres towaroznawstwa Towaroznawstwo – miara jakości Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów. Znakowanie towarów kodem kreskowym Znakowanie ekologiczne i społeczne Technologia RFID
- 8.30 - 15.00
- 26.05.2022
- Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskie. Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie Organizacja pracy w sklepie Reklamacja, gwarancja i rękojmia czym są i na czym polegają.
- 8.30 - 15.00
- 27.05.2022
- Metody badania satysfakcji klienta Informacja i jej przepływ w firmie. Inwentura Dokumenty magazynowe/dokumenty związane ze sprzedażą, wydawaniem oraz obiegiem towarów i materiałów.
- 8.30 - 15.00
- 30.05.2022
- Tajemnica służbowa czym jest i na czym polega. Redagowanie pism i podstawowe zasady z tym związane. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem. Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny
- 8.30 - 15.00
- 31.05.2022
- Mobbing w pracy czym jest i jak go wyeliminować. Konflikt co to za zjawisko i jak sobie z nim radzić. Zarządzanie konfliktem w pracy.
- 8.30 - 15.00
- 01.06.2022
- 7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Audyt wewnętrzny i zewnętrzny czym jak przebiega i ci zawiera. Archiwizacja dokumentacji
- 8.30 - 15.00
- 02.06.2022
- Jak zredagować dobre CV na stanowisko technik sprzedaży. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę / handlowca Charakterystyczne pytania, które padają na rozmowie o pracę sprzedawcy
- 8.30 - 15.00
- 03.06.2022
- Powtórzenie całości materiału z zakresu specjalista technik sprzedaży. Przygotowanie do egzaminu quizy i dyskusja.
Najnowsze komentarze