Specjalista technik sprzedaży

Specjalista technik sprzedaży

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny:

Specjalista technik sprzedaży – Uczestnicy dzięki szkoleniu nabędą  umiejętności i kompetencje związane z technikami i metodami sprzedaży oraz komunikacji z klientem. Zdobytą wiedzę podczas szkolenia uczestnicy będą mogli wykorzystać zarówno w życiu codziennym jak i zawodowy, a nawet  w prowadzeniu własnego biznesu związanego z handlem 

  • Efekty uczenia się:
  • Umiejętność organizacji pracy na stanowisku  sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej 
  • Zapoznają się z  przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku sprzedawcy 
  • Umiejętność stosowania technik i metod sprzedażowych na stanowisku technika sprzedaży 
  • Stosować w praktyce poszczególne etapy sprzedażowe zgodnie z językiem korzyści 
  • Sporządzać dokumenty handlowe oraz magazynowe potrzebne w pracy sprzedawcy 
  • Prowadzić negocjacje handlowe według poszczególnych technik
    z wykorzystaniem perswazji 
  • Opracować ofertę handlową dostosowaną do potrzeb klientów 
  •  Organizować pracę własną oraz pracę zespołu w przedsiębiorstwie handlowym 
  • Przestrzegać zasad i kultury etyki w zawodzie technika sprzedaży 
  • Stosować poszczególne rodzaje marketingu i znać mechanizmy, które są  w nim wykorzystywane (promocja, public relations)  
  • Przedstawić etapy wprowadzenia nowego produktu na rynek  
  • Dobierać kanały dystrybucji do określonego produktu  
  • Zastosować odpowiednie techniki mierzenia efektywności działań marketingowych  
  • Znać genezę i rozwój przepisów związanych z normami Polskimi  
  •  Umieć zastosować procedury reklamacji z tytułu rękojmi i gwarancji 
  •  Praktycznie obsługiwać kasę fiskalną 
  • Zakładać i prowadzić sklep internetowy wraz z odpowiednim wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego. 

Harmonogram

Specjalista technik sprzedaży

8.30 - 15.00
16.05.2022
Powitanie uczestników i omówienie specyfiki pracy technika sprzedaży i zasad podczas szkolenia. Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku - sprzedawcy oraz pomoc przedmedyczna w tym zawodzie. Zasady RODO w pracy technika sprzedaży
8.30 - 15.00
17.05.2022
Etyka pracy w zawodzie technika sprzedaży oraz specyfika jego pracy. Zakres obowiązków technika sprzedaży. Prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika sprzedawcy Cechy idealnego handlowca na podstawie ANALIZY SWOT. Komunikacja i jej rodzaje w pracy technika sprzedaży
8.30 - 15.00
18.05.2022
Marketing i jego rodzaje oraz elementy. Konsument kim jest i jakie są etapy konsumpcji (prawa konsumenta). Rodzaje klientów Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do potrzeby kupowania. Segmentacja rynku i czynniki decydujące o wyborze oferty
8.30 - 15.00
19.05.2022
Etapy procesu sprzedaży oraz ich charakterystyka Techniki i metody sprzedaży (Model AIDA) Informacja jaki źródło do podejmowania dobrych decyzji w pracy sprzedawcy Typy osobowości i ich znaczenie w zawodzie sprzedawcy.
8.30 - 15.00
20.05.2022
Standardy obsługi klienta oraz ich wpływ na procesy zakupowe. Pozyskiwanie klientów – metody pozyskiwania. Oferta handlowa jej elementy oraz charakterystyka. Przyczyny odchodzenia klientów i analiza ich zachowania.
8.30 - 15.00
23.05.2022
Negocjacje i ich rodzaje. Style negocjowania kontraktu handlowego. Trudne sytuacje w obsłudze klienta Reguła Pareto Reakcja na „Nie” zastrzeżenia. Zasady zarządzania czasem pracy oraz techniki które w tym pomagają.
8.30 - 15.00
24.05.2022
Internet jako narzędzie sprzedażowe Jak założyć sklep internetowy i w jakiej formie. Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego. Internetowe narzędzia marketingowe używane w sprzedaży.
8.30 - 15.00
25.05.2022
Pojęcie i zakres towaroznawstwa Towaroznawstwo – miara jakości Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów. Znakowanie towarów kodem kreskowym Znakowanie ekologiczne i społeczne Technologia RFID
8.30 - 15.00
26.05.2022
Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskie. Zasady rozmieszczenia towarów w sklepie Organizacja pracy w sklepie Reklamacja, gwarancja i rękojmia czym są i na czym polegają.
8.30 - 15.00
27.05.2022
Metody badania satysfakcji klienta Informacja i jej przepływ w firmie. Inwentura Dokumenty magazynowe/dokumenty związane ze sprzedażą, wydawaniem oraz obiegiem towarów i materiałów.
8.30 - 15.00
30.05.2022
Tajemnica służbowa czym jest i na czym polega. Redagowanie pism i podstawowe zasady z tym związane. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem. Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny
8.30 - 15.00
31.05.2022
Mobbing w pracy czym jest i jak go wyeliminować. Konflikt co to za zjawisko i jak sobie z nim radzić. Zarządzanie konfliktem w pracy.
8.30 - 15.00
01.06.2022
7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Audyt wewnętrzny i zewnętrzny czym jak przebiega i ci zawiera. Archiwizacja dokumentacji
8.30 - 15.00
02.06.2022
Jak zredagować dobre CV na stanowisko technik sprzedaży. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę / handlowca Charakterystyczne pytania, które padają na rozmowie o pracę sprzedawcy
8.30 - 15.00
03.06.2022
Powtórzenie całości materiału z zakresu specjalista technik sprzedaży. Przygotowanie do egzaminu quizy i dyskusja.

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content