Sprzedawca z el. Obsługi Klienta i Obsługi Kasy Fiskalnej
Sprzedawca z el. Obsługi Klienta i Obsługi Kasy Fiskalnej
13.10-08.11.2022
Link do szkolenia: TUTAJ
Efekty uczenia się:
- Wiedza na temat roli, jaką pełni sprzedawca w procesie sprzedaży i obsługi klienta
- Znajomość zasad orientacji na klienta – odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania klientów
- Umiejętności autoprezentacyjne i wystąpień publicznych – wiedza na temat roli pierwszego wrażenia w sprzedaży.
- Znajomość zasad skutecznej komunikacji werbalnej i pozawerbalnej -umiejętność aktywnego słuchania i otwartość na potrzeby klienta, świadomość roli i siły głosu sprzedawcy w procesie sprzedażowym.
- Umiejętność formułowania pytań, z wykorzystaniem ich funkcji – informacyjnej, kontrolnej, psychologicznej
- Wiedza na temat trudnego klienta – znajomość osobowości, cech klientów oraz umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
- Budowanie asertywnej postawy w pracy z klientem – umiejętność asertywnego przyjmowania i wyrażania krytyki
- Znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich zastosowania
- Znajomość i umiejętność wykorzystywania języka korzyści w pracy z klientem – mocne, pozytywne zwroty
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych – praktyczna znajomość strategii, styli, technik i taktyk negocjacyjnych
- Wiedza dotycząca etapów i modeli sprzedaży – rozpoczęcie kontaktu, prowadzenie sprzedaży, finalizacja miękka i twarda.
- Odpowiednie reagowanie na zastrzeżenia klienta – umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów
- Znajomość zasad wywierania wpływu społecznego i ich wykorzystywania w procesie prezentacji oferty, przekonywania i perswazji
- Umiejętność podtrzymywania długofalowych relacji – rola obsługi posprzedażowej
- Wiedza na temat zasad reagowania na reklamację klienta – od przyjęcia po zakończenie rozpatrywania reklamacji
- Pewność siebie w kontakcie z klientem, elastyczność w myśleniu i działaniu oraz wytrwałość/konsekwencja w działaniu
- Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących obowiązku posiadania kas fiskalnych oraz kar za jego nieprzestrzeganie
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
Harmonogram
Sprzedawca z el. Obsługi Klienta i Obsługi Kasy Fiskalnej
- 8.30 - 15.00
- 13.10.2022
- Zapoznanie się z uczestnikami szkolenia i przedstawienie zasad na nim panujących Definicja sprzedawcy i specyfika pracy w tym zawodzie Etyka w zawodzie sprzedawcy Omówienie etapów sprzedaży oraz ich charakterystyka
- 8.30 - 15.00
- 14.10.2022
- Organizacja pracy .Struktury organizacyjne style kierowania Organizacja pracy sprzedawcy czym jest i na czym polega Zapoznanie się z różnymi technikami : Parkinsona, Pomodoro, Macierz Eisenhowera. Zasada Pareto.
- 8.30 - 15.00
- 17.10.2022
- Obsługa kasy fiskalnej Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny Tajemnica służbowa Korespondencja seryjna Redagowanie pism
- 8.30 - 15.00
- 18.10.2022
- Marketing i sprzedaż .Omówienie poszczególnych etapów w obsłudze klienta Typologia klientów. Standardy w obsłudze klientów w pracy specjalisty ds. sprzedaży
- 8.30 - 15.00
- 19.10.2022
- Sposoby i style kierowania ludźmi .Ocena pracownika czym jest i jakie są jej elementy Konflikt w organizacji i sposoby zarządzania konfliktem Mobbing czym jest i na czym polega oraz kary w kodeksie pracy
- 8.30 - 15.00
- 20.10.2022
- Marketing jego elementy i znaczenie w obsłudze klienta. Konsument kim jest i jakie są etapy konsumpcji. Segmentacja rynku czym jest i na czym polega. Metody w pozyskiwaniu klientów Czym jest wielokanałowość w obsłudze klienta..
- 8.30 - 15.00
- 21.10.2022
- Specjalista do spraw obsługi klienta i jego definicja .Zakres zadań i obowiązku na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Etyka pracy specjalisty obsługującego klientów oraz organizacja jego pracy
- 8.30 - 15.00
- 24.10.2022
- Sprzedawca specyfika pracy. Prawa i obowiązki Sprzedawca idealny oraz błędy popełniane przez sprzedawców
- 8.30 - 15.00
- 25.10.2022
- Standardy i zasady obsługi klienta. Wdrażanie standardów monitoring i motywacja Tajemniczy klient
- 8.30 - 15.00
- 26.10.2022
- Metody pozyskiwania klientów Internet zdobywanie wiedzy na temat produktów
- 8.30 - 15.00
- 27.10.2022
- Typy osobowości Sprzedaż AIDA Rozmowy telefoniczne z klientem
- 8.30 - 15.00
- 28.10.2022
- Pracownik sprzedaży internetowe Internet dziś i jutro. Zasady bezpieczeństwa w internecie Marketing MIX marketing internetowy,
- 8.30 - 15.00
- 31.10.2022
- Narzędzia handlu elektronicznego (e-commerce) Zasady bezpieczeństwa w Internecie. Zachowania konsumentów Etapy procesu sprzedażowego
- 8.30 - 15.00
- 07.11.2022
- Stres. Objawy stresu. Czy stres może działać pozytywnie? Sposoby walki ze stresem. Szybkie metody na odprężenie w pracy. Wypalenie zawodowe oraz ich wpływ na pracę.
- 8.30 - 15.00
- 08.11.2022
- Formy handlu podstawowe pojęcia Powtórzenie materiału i przygotowanie do egzamin
Najnowsze komentarze