Sprzedawca z el. Obsługi Klienta i Obsługi Kasy Fiskalnej

Sprzedawca z el. Obsługi Klienta i Obsługi Kasy Fiskalnej

13.10-08.11.2022

Link do szkolenia: TUTAJ

Efekty uczenia się:

  1. Wiedza na temat roli, jaką pełni sprzedawca w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  2. Znajomość zasad orientacji na klienta – odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania klientów
  3. Umiejętności autoprezentacyjne i wystąpień publicznych – wiedza na temat roli pierwszego wrażenia w sprzedaży.
  4. Znajomość zasad skutecznej komunikacji werbalnej i pozawerbalnej -umiejętność aktywnego słuchania i otwartość na potrzeby klienta, świadomość roli i siły głosu sprzedawcy w procesie sprzedażowym.
  5. Umiejętność formułowania pytań, z wykorzystaniem ich funkcji – informacyjnej, kontrolnej, psychologicznej
  6. Wiedza na temat trudnego klienta – znajomość osobowości, cech klientów oraz umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
  7. Budowanie asertywnej postawy w pracy z klientem – umiejętność asertywnego przyjmowania i wyrażania krytyki
  8. Znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich zastosowania
  9. Znajomość i umiejętność wykorzystywania języka korzyści w pracy z klientem – mocne, pozytywne zwroty
  10. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych – praktyczna znajomość strategii, styli, technik i taktyk negocjacyjnych
  11. Wiedza dotycząca etapów i modeli sprzedaży – rozpoczęcie kontaktu, prowadzenie sprzedaży, finalizacja miękka i twarda.
  12. Odpowiednie reagowanie na zastrzeżenia klienta – umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów
  13. Znajomość zasad wywierania wpływu społecznego i ich wykorzystywania w procesie prezentacji oferty, przekonywania i perswazji
  14. Umiejętność podtrzymywania długofalowych relacji – rola obsługi posprzedażowej
  15. Wiedza na temat zasad reagowania na reklamację klienta – od przyjęcia po zakończenie rozpatrywania reklamacji
  16. Pewność siebie w kontakcie z klientem, elastyczność w myśleniu i działaniu oraz wytrwałość/konsekwencja w działaniu
  17. Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
  18. Znajomość przepisów prawnych dotyczących obowiązku posiadania kas fiskalnych oraz kar za jego nieprzestrzeganie
  19. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu

Harmonogram

Sprzedawca z el. Obsługi Klienta i Obsługi Kasy Fiskalnej

8.30 - 15.00
13.10.2022
Zapoznanie się z uczestnikami szkolenia i przedstawienie zasad na nim panujących Definicja sprzedawcy i specyfika pracy w tym zawodzie Etyka w zawodzie sprzedawcy Omówienie etapów sprzedaży oraz ich charakterystyka
8.30 - 15.00
14.10.2022
Organizacja pracy .Struktury organizacyjne style kierowania Organizacja pracy sprzedawcy czym jest i na czym polega Zapoznanie się z różnymi technikami : Parkinsona, Pomodoro, Macierz Eisenhowera. Zasada Pareto.
8.30 - 15.00
17.10.2022
Obsługa kasy fiskalnej Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny Tajemnica służbowa Korespondencja seryjna Redagowanie pism
8.30 - 15.00
18.10.2022
Marketing i sprzedaż .Omówienie poszczególnych etapów w obsłudze klienta Typologia klientów. Standardy w obsłudze klientów w pracy specjalisty ds. sprzedaży
8.30 - 15.00
19.10.2022
Sposoby i style kierowania ludźmi .Ocena pracownika czym jest i jakie są jej elementy Konflikt w organizacji i sposoby zarządzania konfliktem Mobbing czym jest i na czym polega oraz kary w kodeksie pracy
8.30 - 15.00
20.10.2022
Marketing jego elementy i znaczenie w obsłudze klienta. Konsument kim jest i jakie są etapy konsumpcji. Segmentacja rynku czym jest i na czym polega. Metody w pozyskiwaniu klientów Czym jest wielokanałowość w obsłudze klienta..
8.30 - 15.00
21.10.2022
Specjalista do spraw obsługi klienta i jego definicja .Zakres zadań i obowiązku na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Etyka pracy specjalisty obsługującego klientów oraz organizacja jego pracy
8.30 - 15.00
24.10.2022
Sprzedawca specyfika pracy. Prawa i obowiązki Sprzedawca idealny oraz błędy popełniane przez sprzedawców
8.30 - 15.00
25.10.2022
Standardy i zasady obsługi klienta. Wdrażanie standardów monitoring i motywacja Tajemniczy klient
8.30 - 15.00
26.10.2022
Metody pozyskiwania klientów Internet zdobywanie wiedzy na temat produktów
8.30 - 15.00
27.10.2022
Typy osobowości Sprzedaż AIDA Rozmowy telefoniczne z klientem
8.30 - 15.00
28.10.2022
Pracownik sprzedaży internetowe Internet dziś i jutro. Zasady bezpieczeństwa w internecie Marketing MIX marketing internetowy,
8.30 - 15.00
31.10.2022
Narzędzia handlu elektronicznego (e-commerce) Zasady bezpieczeństwa w Internecie. Zachowania konsumentów Etapy procesu sprzedażowego
8.30 - 15.00
07.11.2022
Stres. Objawy stresu. Czy stres może działać pozytywnie? Sposoby walki ze stresem. Szybkie metody na odprężenie w pracy. Wypalenie zawodowe oraz ich wpływ na pracę.
8.30 - 15.00
08.11.2022
Formy handlu podstawowe pojęcia Powtórzenie materiału i przygotowanie do egzamin

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content