Sprzedaż z elementami promocji

Sprzedaż z elementami promocji

05.10-25.10.2022

Link do szkolenia: TUTAJ

Efekty uczenia się:

Dzięki aktywnemu udziałowi w szkoleniu uczestnik posiada:

  1. Znajomość specyfiki pracy na stanowisku sprzedawca
  2. Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku oraz sposobów sprzedaży
  3. Podstawowa wiedza na temat branży handlowej, w tym pojęcia ceny, marży, sprzedaży hurtowej i detalicznej
  4. Wiedza na temat wyglądu i wyposażenia lokalu sklepowego
  5. Podstawowe informacje na temat prawnych aspektów sprzedaży, umów kupna, gwarancji, reklamacji, faktur, odpowiedzialności i obowiązków sprzedawcy oraz odpowiedzialności za poniesione błędy podczas procesu sprzedaży
  6. Wiedza z zakresu towaroznawstwa, w tym klasyfikacja rodzajowa i systemowa towarów, kodowanie, etykietowanie, oznaczenie towarów
  7. Wiedza związana z zagadnieniami obsługi klienta, technikami sprzedaży, komunikacją werbalną i niewerbalną
  8. Umiejętność prowadzenia procesu sprzedaży, racjonalne i emocjonalne motywacje zakupu
  9. Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
  • Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
  • Znajomość zagadnień z marketingu i reklamy
  1. Wiedza na temat budowania wizerunku firmy w Internecie

Harmonogram

Sprzedaż z elementami promocji

8.30 - 15.00
05.10.2022
1. Zapoznanie się z uczestnikami szkolenia i przedstawienie zasad na nim panujących 2. Definicja sprzedawcy i specyfika pracy w tym zawodzie (Analiza SWOT ćwiczenia) 3. Etyka w zawodzie sprzedawcy i jej wpływ na sprzedaż oraz relacje z klientami 4. Organizacja pracy sprzedawcy czym jest i na czym polega.
8.30 - 15.00
06.10.2022
1. Zapoznanie się z pojęciami sprzedaży i promocji ( w tym pojęcie ceny, marży, rodzajów sprzedaży tj. sprzedaż hurtowa, detaliczna i internetowa) 2. Omówienie zasad PHP panujący w biurze na stanowisku sprzedawcy 3. Znaczenie Rozporządzenia RODO w branży sprzedażowej 4. Kanały komunikacji i sposoby jej wykorzystania w organizacji przez sprzedawcę.
8.30 - 15.00
07.10.2022
1. Klasyfikacja dokumentów sprzedażowych (np. Pz, Wz, Pw, Rw) (FV, rachunki it.) 2. Rodzaje dokumentów w podziale na dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne 3. Systemy obiegu informacji wspomagające procesy sprzedaży i promocji.
8.30 - 15.00
10.10.2022
1. Etapy sprzedaży i ich charakterystyka (dialogi- ćwiczenia praktyczne) 2. Metody i techniki sprzedażowe 3. Wyposażenie i wygląd lokalu sklepowego
8.30 - 15.00
11.10.2022
1.Marketing i jego rodzaje ( Marketing Mix - narzędzia marketingu mix). 2. Konsument kim jest i jakie są poszczególne etapy konsumpcji 3. Schemat hierarchii potrzeb Maslova w odniesieniu do potrzeby kupowania
8.30 - 15.00
12.10.2022
1.Standardy obsługi klienta czym są i jaki jest ich wpływ na relacje ze sprzedawcą 3. Określenie profilu konsumenta oraz jego praw ( test prawa konsumenta) 4. Zapoznanie się z definicjami reklamacji gwarancji i rękojmi.
8.30 - 15.00
13.10.2022
1. Negocjacje handlowe czym są i na czym polegają ( Etapy oraz style negocjacji) 2. Oferta handlowa czym jest i jak jest zbudowana 3. Publick relations i Branding czym są w dzisiejszym świecie sprzedaży
8.30 - 15.00
14.10.2022
1. Geneza i rozwój normalizacji Polskie normy oraz normy Europejskich w oznaczaniu towarów 2. Pojęcie i zakres towaroznawstwa 3. Znakowanie towarów kodami kreskowym kontra znakowanie ekologiczne za pomocą technologii RFID
8.30 - 15.00
17.10.2022
1. Tajemnica służbowa czym jest i na czym polega. 2. Redagowanie pism i podstawowe zasady z tym związane. 3. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem. 4. Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny.
8.30 - 15.00
18.10.2022
1. Metody pozyskiwania klientów i sposoby utrzymania już istniejącej bazy klientów 2. Inwentaryzacja w sprzedaży czym jest i na czym polega 3. Archiwizacja dokumentów sprzedażowych
8.30 - 15.00
19.10.2022
1. Zarządzanie konfliktem w pracy (definicja konfliktu i sposoby jego eliminacji ) 2. Mobbing w pracy czym jest i jak sobie z nim radzić. 3. Metody w badaniu satysfakcji klienta.
8.30 - 15.00
20.10.2022
1. Internet jako narzędzie usprawniające i pomagające w budowaniu wizerunku firmy 2. Metody i techniki zarządzania swoim czasem w pracy i w życiu osobistym. 3. Nowoczesne aplikacje i systemy ułatwiające organizację czasu pracy.
8.30 - 15.00
21.10.2022
1. Asertywność czym jest i jak może nam pomóc w pracy sprzedawcy 2. Stres w pracy i sposoby na jego eliminowanie.(Test na poziom stresu). 3. Ocenianie pracowników jako narzędzie pomagające w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
8.30 - 15.00
24.10.2022
1. Poznanie zasad współczesnego rynku w kontekście poszukiwania pracy w zawodzie sprzedawcy 2. Autoprezentacja czym jest i jak powinna wyglądać (ćwiczenia praktyczne z uczestnikami). 3. Jak dobrze redagować CV i list motywacyjny do pracodawcy (co zastosować a czego unikać, praktyczne porady i metody sporządzania wyżej wymienionych dokumentów)
8.30 - 15.00
25.10.2022
1. Rola szkoleń w kształtowaniu kwalifikacji dobrego sprzedawcy 2. Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć poznanych na szkoleniu 3. Przygotowanie do egzaminu -dyskusja, pytania powtórkowe, quizy.

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content