Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej i el. obsługi klienta
Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej i el. obsługi klienta
LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ
- Cel edukacyjny
Rozwój zawodowy i nieustanna praca nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych by nadążyć za ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacji transakcji kupna i sprzedaży
Efekty uczenia się
Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy w zawodzie specjalisty ds. sprzedaży z obsługą klienta oraz nauka zasad i etyki zawodowej.
Zadania zawodowe z zastosowaniem nowoczesnych terminologii w handlu
Prowadzenie obsługi klientów na stanowisku kasowym,
z wykorzystaniem kasy fiskalnej
Pisanie ofert handlowych i negocjowanie kontraktów handlowych
Prowadzenie rozmów sprzedażowych stosując komunikację werbalną i niewerbalną dostosowaną do rodzaju klienta
Stosowanie pośrednich i bezpośrednich form sprzedaży towarów i usług
Organizacja pracy zespołu w przedsiębiorstwie handlowym
i usługowym
Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
Zapobieganie zagrożeniom występującym na stanowisku pracy oraz zagrożeniom dotyczącym sfery emocjonalnej czyli przeciwdziałać mobbingowi oraz dyskryminacji
Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych z trudnym klientem
Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów jako sposób na budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami
Radzenie sobie ze stresem i umiejętność zarządzania własnymi emocjami
Zdolność asertywnego budowania relacji biznesowych
Analizy przyczyn konfliktu i poszukiwania odpowiednich rozwiązań dostosowanych do konkretnych sytuacji
Stosowanie języka korzyści jako narzędzia pracy z klientem
Rodzaje dokumentów potrzebnych w branży sprzedażowej oraz zasady ich archiwizowania.
Harmonogram
Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej i el. obsługi klienta
- 8.30 - 15.00
- 04.04.2022
- Powitanie uczestników i przedstawienie zasad panujących podczas szkolenia. Etyka w zawodzie specjalisty ds. sprzedaży z obsługą klienta. Cechy idealnego sprzedawcy. BHP na stanowisku sprzedawcy i specjalisty w obsłudze klienta. Pierwsza pomoc przedmedyczna
- 8.30 - 15.00
- 05.04.2022
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy sprzedawcy. Kanały komunikacji i sposoby jej wykorzystania w organizacji przez specjalistę ds. obsług klienta. Aktywne słuchanie jako element dobrej komunikacji i sposoby odpowiadania na potrzeby klienta. Bariery w komunikacji czym są i jak ich unikać -przykłady . Test czy jesteś dobrym słuchaczem Znaczenie i rodzaje informacji w firmie.
- 8.30 - 15.00
- 06.04.2022
- Marketing i jego rodzaje( Marketing Mix - narzędzia marketingu mix). Funkcje marketingu oraz narzędzia jakimi się posługuje firma tworząc strategie marketingowe. Określenie profilu konsumenta oraz definicja Konsumenta. Rodzaje klientów i ich charakterystyka. Etapy konsumpcji i ich zastosowanie w relacji z klientem.
- 8.30 - 15.00
- 07.04.2022
- Obowiązki pracownika i pracodawcy według Kodeksu Cywilnego w pracy specjalisty ds. obsługi klienta. Schemat hierarchii Maslowa w odniesieniu do pracy sprzedawcy. Motywacja i jej rodzaje w pracy z klientem. Przepisy RODO stosowane w pracy specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta.
- 8.30 - 15.00
- 08.04.2022
- Negocjacje i ich rodzaje, metody oraz techniki stosowane w negocjacjach. Etapy negocjowania kontraktu handlowego ( jak osiągnąć porozumienie ). Manipulacja i perswazja czym są i jak ich mądrze używać w negocjacjach. Typy osobowości według Galena i Junga oraz ich wpływ na relacje z klientem.(test osobowości)
- 8.30 - 15.00
- 11.04.2022
- Analiza SWOT w odniesieniu do cech handlowca (ćwiczenia praktyczne) Etapy sprzedaży krok po kroku. (dialogi- ćwiczenia praktyczne) Metody stosowane w sprzedaży. Techniki zamykania sprzedaży czyli jak zamykać sprzedaż na poszczególnych etapach rozmów.
- 8.30 - 15.00
- 12.04.2022
- Sprzedaż przez telefon i jej etapy. Sposoby na powiększenie wyników sprzedażowych. Branding marki czym jest i do czego można go wykorzystać w sprzedaży. Public Relations czym się zajmuje i na czym polega.
- 8.30 - 15.00
- 13.04.2022
- Czym jest konflikt i jakie są jego przyczyny. Sposoby na rozwiązywanie konfliktów ( jak radzić sobie z konfliktami w pracy ). Pojęcie i zakres towaroznawstwa. Zarządzanie czasem pracy przez specjalistę ds. sprzedaży i obsługi klienta.
- 8.30 - 15.00
- 14.04.2022
- Reklamacja i gwarancja czym są i na czym polegają. Prawa konsumenta według kodeksu pracy (praca własna test wiedzy prawach konsumenta). Asertywność czym jest i co nam daje w pracy. Metody pozyskiwania nowych klientów oraz sposoby na zatrzymanie klientów współpracujących z nami.
- 8.30 - 15.00
- 15.04.2022
- Rodzaje dokumentów w pracy sprzedawcy. Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz kadrowych w pracy specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem.
- 8.30 - 15.00
- 19.04.2022
- Mobbing w pracy i procedury postępowania wobec tego zjawiska stosowane przez pracodawcę Stres w pracy, przyczyny objawy i skutki. Test (jaki mamy poziom stresu). Wypalenie zawodowe czym jest i jak sobie z nim radzić.
- 8.30 - 15.00
- 20.04.2022
- Elementy gospodarki rynkowej ( popyt podaż cena ) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę Autoprezentacja czym jest i jak powinna wyglądać (ćwiczenie praktyczne z uczestnikami). Jak dobrze redagować CV i list motywacyjny do pracodawcy (co zastosować a czego unikać).
- 8.30 - 15.00
- 21.04.2022
- Kierowanie ludźmi czym jest i jakie są jego rodzaje. Rola szkoleń w kształtowaniu kwalifikacji dobrego specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta. Ocenianie pracowników oraz ocenianie własnych kompetencji na czym polega- przykłady. Istota zarzadzania zasobami oraz sposoby i rodzaje rekrutacji.
- 8.30 - 15.00
- 22.04.2022
- Poznanie zasad współczesnego rynku w kontekście poszukiwania pracy. Jak założyć własną firmę, jaki rodzaj działalności wybrać i na jaki rodzaj rozliczeń się zdecydować. (sklep internetowy jako najlepsza alternatywa w rozwijającej się branży sprzedażowej).
- 8.30 - 15.00
- 25.04.2022
- Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć z kursu.
Najnowsze komentarze