Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej i el. obsługi klienta

Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej i el. obsługi klienta

LINK DO SZKOLENIA ON LINE TUTAJ

  • Cel edukacyjny

Rozwój zawodowy i nieustanna praca nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych by nadążyć za ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacji transakcji kupna i sprzedaży

Efekty uczenia się

Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy w zawodzie specjalisty ds. sprzedaży z obsługą klienta oraz nauka zasad i etyki zawodowej.

Zadania zawodowe z zastosowaniem nowoczesnych terminologii w handlu

Prowadzenie obsługi klientów na stanowisku kasowym,
z wykorzystaniem kasy fiskalnej

Pisanie ofert handlowych i negocjowanie kontraktów handlowych

Prowadzenie rozmów sprzedażowych stosując komunikację werbalną i niewerbalną dostosowaną do rodzaju klienta

Stosowanie pośrednich i bezpośrednich form sprzedaży towarów i usług

Organizacja pracy zespołu w przedsiębiorstwie handlowym
i usługowym

Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej

Zapobieganie zagrożeniom występującym na stanowisku pracy oraz zagrożeniom dotyczącym sfery emocjonalnej czyli przeciwdziałać mobbingowi oraz dyskryminacji

Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych z trudnym klientem

Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów jako sposób na budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami

Radzenie sobie ze stresem i umiejętność zarządzania własnymi emocjami

Zdolność asertywnego budowania relacji biznesowych

Analizy przyczyn konfliktu i poszukiwania odpowiednich rozwiązań dostosowanych do konkretnych sytuacji

Stosowanie języka korzyści jako narzędzia pracy z klientem

Rodzaje dokumentów potrzebnych w branży sprzedażowej oraz zasady ich archiwizowania.

 

Harmonogram

Marketing i sprzedaż z obsługą kasy fiskalnej i el. obsługi klienta

8.30 - 15.00
04.04.2022
Powitanie uczestników i przedstawienie zasad panujących podczas szkolenia. Etyka w zawodzie specjalisty ds. sprzedaży z obsługą klienta. Cechy idealnego sprzedawcy. BHP na stanowisku sprzedawcy i specjalisty w obsłudze klienta. Pierwsza pomoc przedmedyczna
8.30 - 15.00
05.04.2022
Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy sprzedawcy. Kanały komunikacji i sposoby jej wykorzystania w organizacji przez specjalistę ds. obsług klienta. Aktywne słuchanie jako element dobrej komunikacji i sposoby odpowiadania na potrzeby klienta. Bariery w komunikacji czym są i jak ich unikać -przykłady . Test czy jesteś dobrym słuchaczem Znaczenie i rodzaje informacji w firmie.
8.30 - 15.00
06.04.2022
Marketing i jego rodzaje( Marketing Mix - narzędzia marketingu mix). Funkcje marketingu oraz narzędzia jakimi się posługuje firma tworząc strategie marketingowe. Określenie profilu konsumenta oraz definicja Konsumenta. Rodzaje klientów i ich charakterystyka. Etapy konsumpcji i ich zastosowanie w relacji z klientem.
8.30 - 15.00
07.04.2022
Obowiązki pracownika i pracodawcy według Kodeksu Cywilnego w pracy specjalisty ds. obsługi klienta. Schemat hierarchii Maslowa w odniesieniu do pracy sprzedawcy. Motywacja i jej rodzaje w pracy z klientem. Przepisy RODO stosowane w pracy specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta.
8.30 - 15.00
08.04.2022
Negocjacje i ich rodzaje, metody oraz techniki stosowane w negocjacjach. Etapy negocjowania kontraktu handlowego ( jak osiągnąć porozumienie ). Manipulacja i perswazja czym są i jak ich mądrze używać w negocjacjach. Typy osobowości według Galena i Junga oraz ich wpływ na relacje z klientem.(test osobowości)
8.30 - 15.00
11.04.2022
Analiza SWOT w odniesieniu do cech handlowca (ćwiczenia praktyczne) Etapy sprzedaży krok po kroku. (dialogi- ćwiczenia praktyczne) Metody stosowane w sprzedaży. Techniki zamykania sprzedaży czyli jak zamykać sprzedaż na poszczególnych etapach rozmów.
8.30 - 15.00
12.04.2022
Sprzedaż przez telefon i jej etapy. Sposoby na powiększenie wyników sprzedażowych. Branding marki czym jest i do czego można go wykorzystać w sprzedaży. Public Relations czym się zajmuje i na czym polega.
8.30 - 15.00
13.04.2022
Czym jest konflikt i jakie są jego przyczyny. Sposoby na rozwiązywanie konfliktów ( jak radzić sobie z konfliktami w pracy ). Pojęcie i zakres towaroznawstwa. Zarządzanie czasem pracy przez specjalistę ds. sprzedaży i obsługi klienta.
8.30 - 15.00
14.04.2022
Reklamacja i gwarancja czym są i na czym polegają. Prawa konsumenta według kodeksu pracy (praca własna test wiedzy prawach konsumenta). Asertywność czym jest i co nam daje w pracy. Metody pozyskiwania nowych klientów oraz sposoby na zatrzymanie klientów współpracujących z nami.
8.30 - 15.00
15.04.2022
Rodzaje dokumentów w pracy sprzedawcy. Dokumenty sporządzane na kasie fiskalnej: paragon fiskalny cenowy i kodowany, a także raport fiskalny dzienny, miesięczny i kwartalny Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz kadrowych w pracy specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta. Obsługa kasy fiskalnej – omówienie zagadnień związanych z jej praktycznym zastosowaniem.
8.30 - 15.00
19.04.2022
Mobbing w pracy i procedury postępowania wobec tego zjawiska stosowane przez pracodawcę Stres w pracy, przyczyny objawy i skutki. Test (jaki mamy poziom stresu). Wypalenie zawodowe czym jest i jak sobie z nim radzić.
8.30 - 15.00
20.04.2022
Elementy gospodarki rynkowej ( popyt podaż cena ) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej na sprzedawcę Autoprezentacja czym jest i jak powinna wyglądać (ćwiczenie praktyczne z uczestnikami). Jak dobrze redagować CV i list motywacyjny do pracodawcy (co zastosować a czego unikać).
8.30 - 15.00
21.04.2022
Kierowanie ludźmi czym jest i jakie są jego rodzaje. Rola szkoleń w kształtowaniu kwalifikacji dobrego specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta. Ocenianie pracowników oraz ocenianie własnych kompetencji na czym polega- przykłady. Istota zarzadzania zasobami oraz sposoby i rodzaje rekrutacji.
8.30 - 15.00
22.04.2022
Poznanie zasad współczesnego rynku w kontekście poszukiwania pracy. Jak założyć własną firmę, jaki rodzaj działalności wybrać i na jaki rodzaj rozliczeń się zdecydować. (sklep internetowy jako najlepsza alternatywa w rozwijającej się branży sprzedażowej).
8.30 - 15.00
25.04.2022
Powtórzenie wszystkich zagadnień i podstawowych pojęć z kursu.

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Skip to content